Gjest desperat jente ! Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 hei doktor online! jeg er en jente på 16 år.Jeg har vært plaget av intense mensmerter fra første gang jeg fikk den(12 år).Jeg har prøvd 3 ulike p-piller(bla annet jasmine og loette), mobic paracetamol ,brexidol,naproxen og paralgin forte.Da jeg var til gynegologen var det ingenting som plaget meg.Men hun sa at hvis jeg kunne få endomeriose så ville det ikke forekomme før om 1-2 års tid.Det hun ga meg hjelpet heller ikke(brexidol).Det som var så rart var at hun sa ingenting om jeg hadde mye vev eller ikke.Så spurte jeg om en alternativ utskrapning kunne være mulig.Men jeg var for ung.Jeg lurer på om jeg kunne ha arvet dette av min mor som har hatt endomeriose før.Hun ble bekvittet de da hun fødte meg. Disse menssmertene har hemmet meg totalt.Jeg har et enormt fravær på skolen og jeg får ikke gjort mitt beste.Jeg vil bekvitte meg med disse smertene før jeg begynner på vidregående sånn at jeg ikke får så mye fravær der.Hva skal jeg gjøre?.Svar raskest mulig! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/278112-arvet-endomeriose/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.