Gå til innhold

Nå er jeg dritt lei!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Snoopy23

Skjønner ikke hva som skjer md meg jeg..

Adri hatt så mange plager på en gang..Jeg er kjempe svimmel omtrent hele dagen,det ha jeg vært i 7 mnd nå,det hele begynte med perioder med rask pulsanfall og jeg føler at dette har sammenheng med svimmelheten,men nå har jeg tatt alle mulige hjerteprøver og legene finner ikke noe galt,men føler virkelig ikke at jeg blir tatt på alvor fordi jeg er ung og ser frisk ut..

Pluss at jeg har sterke smerter i halsen og spytter blod,dette begynte for 5 år siden..og har vært til maange øre nese hals spes men ingen har tatt meg alvorlig..og da føler du at du bare har lyst til å gi opp hele greiene snart..når smertene er så sterke at man ikke sover om natten..pluss at jeg går med smerter rundt hjerte omtrent hver dag de siste måndene også..og på grunn av alt dette har jeg blitt så sinnsykt redd og lei meg at jeg bare holder meg hjemme..gruer meg til å gå på jobb,til en jobb jeg egentlig elsker..sitter på internett 80% av min fritid for å prøve å finne ut hva det egentlig er som skjeer med meg..føler at familien min også ikke tror meg pga at legen ikke finner noe galt...dette er kjeeempe fustrerende og slitsomt og jeg er nær på å gi opp...vil bare så gjerne bli trodd og at man kan prøve å finne ut hva det er..trodde det var legenes jobb jeg og ikke min..OG, nei..jeg har ikke angst..eller stress..selfølgelig har jeg både angst og mye stress nå men det begynte leeenge etter mine plager og kommer av at ingen prøver å hjelpe meg og jeg er livredd for å dø fra barna mine.. Jeg er sunn og har altid levd sunt og tatt godt vare på meg selv sånn helsemessig..

DET ble mye syt det...godt å få det ut!

Noen som har noen gode råd?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/278136-n%C3%A5-er-jeg-dritt-lei/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...