Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Med mitt første barn hadde jeg veldig høyt SF-mål - i uke 32 havnet jeg utenfor selve skjemaet.

Jeg ble sendt til ultralyd for å sjekke foster og fostervann, men alt var normalt.

Jeg bare bærer barna veldig langt ut.

Når jeg var 6 mnd på vei var "alle" sikre på at jeg var fullgått. Når jeg sa jeg bare var 6 mnd på vei var "alle" sikre på at jeg hadde tvillinger. Og det visste jeg jo at jeg ikke hadde :)

Med de to andre barna mine har jeg også vært gedigen - ligget utenfor det mørkegrønne feltet på helsekortet.

Alle de 3 barna er helt normale :)

Så jeg ville bare fortelle deg at det ikke behøver å være noe galt selv om SF-målet er for høyt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...