Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Polkadott

Hei, jeg er 27 år og har gått på Diane p-piller i 1 1/2 mnd. Jeg utsatte den første mens og hadde da lette blødninger hele tiden. Forrige uke tok jeg de 7 dagene opphold for å få mens. første ordentlig mensdag oppdaget jeg noe rart, akkurat som en del av en tykk slimhinne el. liknende. Det var ca 1- 1/2 cm bredt hadde"rør" form og var hudfarget , men med mye blod på selvfølgelig. Hadde ikke noe smerter bortsett fra vanlige mensturasjonssmerter. Har heller ikke hatt noe mer som kom ut. Jeg har ikke hatt samleie uten prevensjon, men det er vel ikke 100% sikkert likevel.Er dette noe vanlig som "byttes" ut i livmoren eller kan det være en spontanabort? Bør jeg kontakte lege?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/278167-spontanabort/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...