løvinne71 Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Oppfattet jeg innlegget ditt riktig, eller? Mange her har jo svart deg som om denne mannen generellt er en stor gris som heller ikke eier sans for hverken huslig eller personlig hygiene. Men jeg oppfattet det da jaggu som at, ditt lange og detaljfikserte innlegg, egentlig kokte ned til at han ikke hadde det rent/ryddig nok på bad og kjøkken - vel og merke etter DIN standard! Hvis det FØRSTE er tilfelle - så vil jeg si - kvitt deg med grisen! En person som ikke engang steller seg selv, er jo direkte ekkel og vil aldri klare å tilpasse seg ditt nivå. Hvis det ANDRE er tilfelle - så vil jeg si - håper han kvitter seg med deg! Han fortjener nok bedre enn en overrenslig, pirkete kjæreste som som lar noen litt rot eller flekker på kjøkkene komme i veien for alle de positive egenskapene han tydeligvis har! Da er det antagelig altfor stor forskjell på hva dere prioriterer som viktige ting i livet. Forøvrig tror jeg du har noen overraskelser i vente hvis du noengang får barn... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/278214-delikate-problemer-hva-er-rent-nok/page/2/#findComment-2245908 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.