Gå til innhold

Fucking good friends

Anbefalte innlegg

Gjest The sex is OK

Eg og en kar treffes ca. 1 gang i uka.

Vi har to ting felles: MC og sex...

Han er ganske "enkel", og kjeder meg mentalt. Og vi skjønner hverandres tanker og meninger særlig godt. Men sexen er deilig. :c)

Eg er ikke interessert å bli sammen med karen, men merker på han at han "stresser" litt. Karen er 17 år eldre enn meg, og hans forhold har max vart i 2 år. Pent utseende, og er damenes trekkplaster for å få sex og er litt frustrert for å ikke vært i et fast forhold.

Han sier han ikke har følelser for meg, men spør titt og ofte om eg er forelsket i han noe eg ikke er. Vi går i samme klubb, og han har rota med ei kvinne der. Ville ikke navngi henne noe som eg sa var greit. Men han ble nærmest irritert da han ikke fikk vite hvem eg hadde vært borti i... Og han ble litt "paff" da eg sa det var greit om han hadde sex med ei, så lenge han sa ifra til meg, og visa versa. (mtp sykdommer).

Eg føler meg litt kynisk. Er lei av å være seksuelt frustrert. Det er den deilige sexen eg vil ha, og eg tror eg sårer han uten at han vil gi uttrykk for det...

Dette innlegget inneholder egentlig ingen spørsmål om råd eller kommentar. Trengte bare å skrive ned.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/278217-fucking-good-friends/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Silver Fairy

Det høres ut som denne karen er mer interessert enn han gir uttrykk for. Eller muligens ønsker han å føle seg 'spesiell' for deg, mens han selv skal kunne gjøre som han vil. Jeg tror du bør gjøre det veldig klart ovenfor ham hva du ønsker ut av dette forholdet, hvis ikke kan det fort utvikle seg i feil retning.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/278217-fucking-good-friends/#findComment-2244919
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Gjest The sex was OK

Det høres ut som denne karen er mer interessert enn han gir uttrykk for. Eller muligens ønsker han å føle seg 'spesiell' for deg, mens han selv skal kunne gjøre som han vil. Jeg tror du bør gjøre det veldig klart ovenfor ham hva du ønsker ut av dette forholdet, hvis ikke kan det fort utvikle seg i feil retning.

Dette "elskelige" kontakten dabbet av av seg selv. Eg merket at dete hele etterhvert ble "feil". Da han også begynte å sende mailer/SMSer med smakløse dirty bilder/tegninger, samt begynte å klå meg mellom beina, eller klasket meg på baken - istedet for å gi en klem, litt kiling på armen...etc.. så mistet eg interessen. Det ble ekkelt, rett og slett.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/278217-fucking-good-friends/#findComment-2255952
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...