Gå til innhold

Kviser - når en moden kvise sprekker etc.

Anbefalte innlegg

Gjest Robert Robertsen

Hei, Som mange andre er jeg til tider plaget med kviser og har da tre spørsmål som jeg ikke finner noe svar på nettet. 1) Når man kjenner at en kvise er iferd med å bygge seg opp altså at huden blir rød og øm etc. er det noe man kan gjøre for å fremskynde prosessen eller må man bare forholde seg rolig? 2) Når en kvise er moden skal det jo ingenting å komme borti den slik at det går hull.. Hvordan skal man da forholde seg? Er det noe kremer eller noe antibakterielt enn skal bruke? 3) Generelt: Jeg har jo lest at kviser blant annet spres gjennom bakterier, men er dette bakterier i den gule pussen eller er det andre usynlige bakterier på overflaten? Forholdsregler? Bruk av håndklær, vasking av hender og utstyr? Hva med barbermaskin og barberblader? Jeg både dusjer jo og barberer meg, og da går det jo hull på kviser av og til.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...