Gjest frustrert gutt 16 Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Hei Langeland! Eg er en gutt på 16 år og har ein stor pigmentflekk på venstre siden av magen:( Den har vokst ein del nå dei siste årene... Eg veit ikke kor lenge eg har hatt den flekken. Den flekken er veldig stygg og den plager meg stort siden den er så stor og synlig når eg ikke har på meg genser eller noe sånt. størrelsen er ca 10cm høg og 10cm breid. Den har ein sterk lysebrun farge som ikke står helt i stil med resten av kroppen sin farge. i midten av flekken er det lysebrunt og lengre uten så er det normal hudfarge og mange plasser sånne flekker igjen. Denne flekken er et stort problem for meg siden eg egentlig har ein bra kropp og har lyst å gå i bar overkropp om sommeren men det er vanskligt med denne flekken:( Finnes det på noen måte behandling for dette ? Håper på posetivt svar! Mvh Frustrert gutt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/278277-pigmentflekk-pigmentforskyvning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.