Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Undris
Skrevet

Hva legger dere i hooked up? Mente det betyr en flørt/kortvarig forhold jeg, eller er det noen du bare har blitt kjent med?

Er en som vil betegne meg som det, men vi har jo ikke hatt en flørt liksom:)

Skrevet

Slik jeg har sett det brukt på norske profiler, i alle fall, så er det relativt uskyldig - at man har funnet tonen sammen som bestiser, uten at det ligger noe seksuelt i det.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg har en venn som for mange år siden bare dukket opp der jeg jobbet, og senere ble vi liksom ikke kvitt hverandre igjen. Han skrev jeg "hooked up" på, og vi har aldri vært annet enn kolleger og venner. :-D

Men jeg syns det passa fabelaktig på måten vi møttes på, hehe.

Gjest liede
Skrevet

Det betyr egentlig at man har hatt sex, men jeg har aldri engang flørtet med noen av dem som har satt meg som "hooked up". Synes ikke man skal ta det så seriøst. Mange skriver "hooked up in 83 and it was great" selv om de er født i 82, er av samme kjønn og heterofile.

:-)

Gjest limepeach
Skrevet

Oops! Jeg har skrevet "hooked up in 2003" på min kjæreste, siden det ikke var noen andre alternativer....Jeg kunne jo ikke velge "we dated in 2003", for det høres ut som om vi var på én date i 2003 liksom....

Skrevet

Jeg kikket gjennom vennelista til en nevø; den teller akkurat nå 237 venner. Det står they hooked up in 2005, eller they dated in 2003 på mange av hans kamerater. They met randomly står det på enda flere gutter og jenter.

Skrevet

Oops! Jeg har skrevet "hooked up in 2003" på min kjæreste, siden det ikke var noen andre alternativer....Jeg kunne jo ikke velge "we dated in 2003", for det høres ut som om vi var på én date i 2003 liksom....

jamen på dated, så kan du velge fra og til... og du kan velge at dere fortsatt er sammen. Slik at det vil stå "you have dated since 2003"

Gjest limepeach
Skrevet

jamen på dated, så kan du velge fra og til... og du kan velge at dere fortsatt er sammen. Slik at det vil stå "you have dated since 2003"

Jeg prøvde det, først prøvde jeg bare "we dated" og så kunne en velge når dette var, og hvis jeg da valgte 2003 så ble setningen "you dated in 2003", noe som hørtes ut som det bare var én gang i 2003. Så kunne jeg velge "hva skjedde videre?", og huka av for "still together" for da trodde jeg det ville stå "you dated in 2003 and are still together". Men neida - da står det "you dated in 2003 and are still dating"!

Så det der ble bare tullball...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...