Ronalre Skrevet 22. mai 2001 Del Skrevet 22. mai 2001 Tingen er at dama og jeg har det skikkelig bra seksuelt. Hun har et nært og solid forhold til sin seksualitet, men tingen er følgende; hun onanerer under akten, det har jeg sett på som opphissende i mange år nå. Vi er begge midt i 20 -årene og ønsker begge å utvikle seksualiteten. Vi har prøvd det meste med forskjellig resultat; oralt, analt, vaginalt, alt av stillinger. Men skoen trykker her; I og med at hun onanerer mye, både på egen hånd og når vi har sex sammen er hun nærmest blitt avhenging av langefingeren som går i musa. Hun får orgasme regelmessig men tingen er hvordan kan hun oppnå vaginal orgasme? Hvordan kan hun oppnå orgasme uten at fingeren går der nede? Hun er også innstilt på å oppnå vaginal orgasme da hun har hørt at en slik orgasme er "sterkere". Ikke for at vi må, men for at vi ønsker å utvikle sexen kunne jeg være VELDIG interisert i jenter/damer som vet noe om dette. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/27831-klitoral-vaginal-orgasme/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest zanco Skrevet 22. mai 2001 Del Skrevet 22. mai 2001 Vær glad for at damen din får orgasme i det hele tatt, det er absolutt ikke alle forunt. Og de aller færreste opplever noengang en vaginal orgasme. Uansett har ikke hennes onanering gjort henne "avhengig" av langefingeren som du påstår, hennes evne til vaginal orgasme, som sannsynligvis ikke strekker til, er uavhengig av dette. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/27831-klitoral-vaginal-orgasme/#findComment-113135 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 23. mai 2001 Del Skrevet 23. mai 2001 Slik oppnår jeg vaginal orgasme: Alfa og omega for meg er å bruke knipemusklene i skjeden. Det er derfor viktig at vi bruker en stilling der jeg kan bruke disse musklene skikkelig, f.eks. vanlig misjonær. Han må bruke lange,seige tak i sakte tempo, og når han er på inn-støt (lengst inne)kniper jeg kraftig sammen og holder ham fast så lenge jeg klarer. Det er deilig for oss begge med denne knipingen. Han må kunne holde igjen, for det kan ta litt tid. Etter en stund begynner det å krible vannvittig, og orgasmen kommer. Den er veldig sterk. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/27831-klitoral-vaginal-orgasme/#findComment-113324 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gro Isachsen, Sexpert Skrevet 23. mai 2001 Del Skrevet 23. mai 2001 Så flott at kjæresten din tar ansvar for sin egen seksualitet og får mange klitorisorgasmer. Da har hun ganske sikkert godt utviklet bekkenbunnsmuskulatur, noe som gir god sex både for deg og henne og øker sjansen for å få vaginalorgasmer. At hun får klitorisorgasmer står på ingen måte i veien for at hun også kan få vaginalorgasmer. Heller tvert i mot. Som flere kvinner beskrev for noen innlegg siden, sex blir bare bedre og bedre for kvinner etter som vi blir eldre. Ikke stress med vaginalorgasmene, de kommer når de kommer, ofte etter at kvinner har passert 30. Vaginalorgasmer fremkalles vanligvis av dype støt, etter at dere har holdt på en stund. En stilling som er spesielt egnet er den såkalte hundestillingen (bakfra). For de fleste kvinner er det nødvendig med stimulering av klitoris også for å få vaginalorgasmer. Derfor, vær lykkelig for at hun bruker fingeren! Den dagen kan komme at hun får klitoris- og vaginalorgasme samtidig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/27831-klitoral-vaginal-orgasme/#findComment-113328 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ønske Skrevet 23. mai 2001 Del Skrevet 23. mai 2001 Skulle ønske dere menn kunne slutte å bekymre dere så mye... jeg er en kvinne som ikke får orgasme så enkelt, vi er alle forskjellig der. For meg fungerer det kjempefint å bruke fingeren, gjerne mens jeg sitter oppå partneren min og han stimulerer brystvortene mine samtidig. Før jeg turde å slippe meg løs opplevde jeg ofte sinte(!!) og frustrerte partnere som etter et samleie hev seg ut av senga og inn i stua i fullt sinne... fordi jeg ikke fikk orgasme. Det nyttet ikke at jeg forsikret om at jeg hadde det godt... at selve samleiet er godt selv uten en orgasme. Nærheten til partneren er en vel så viktig del for oss kvinner. På grunn av partner som ble så frustrert over at jeg ikke fikk orgasme mistet jeg etter hvert lysten til å ha sex. Det hele ble et jævl.... orgasmepress, og under press er det ikke så enkelt å få noe til! Og for hvem sin skyld skal vi får orgasme, for vår egen eller for mannens skyld? Så - til alle menn, hvis dama sier at hun har det godt, med eller uten orgasme, så ikke bekymre dere så mye og lag det til et press at vi skal ha orgasme eller skal ha vaginalorgasme. Hvis vi slapper av og tar ting med ro og gir oss selv anledning til å nyte fremfor å jage etter en orgasme, så kommer det av seg selv etter hvert. Det er selvfølgelig viktig med masse kos og å bruke god tid på forspillet, men hvis dama ikke lykkes i å få orgasme så er det vel ikke noen katastrofe. Nå er jeg såpass frigjort sammen med partneren min at jeg gjerne kan onanere mens han ser på, det er jo ekstra opphissende mens han ser på, men et samleie uten orgasme er for meg vel så godt som et med. Det er nå min mening!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/27831-klitoral-vaginal-orgasme/#findComment-113332 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.