Gå til innhold

Lipomer..men de sitter dypt og er VONDE!! :(

Anbefalte innlegg

Jeg har vært til 2 forskjellige leger samt min kiropraktor og de er alle enige om at jeg har fettkuler,lipomer i huden.Ingen er synlige for de sitter lengre inne,i vevet kan man vel si. Problemet er at disse er skikkelig vonde,noen ganger så kjennes de så godt at jeg ikke kan bøye meg til siden. De sitter langs ribbebeina hele veien fra utsiden av brystet og ned i midjen. De går også litt fremover langs ribbebeina mot magen. Viss jeg kjenner etter med handa så kjennes det ut som jeg har et 100talls erter under huden,og de er veldig vonde og ta på. Legen sier det ikke er noe å gjøre. _Ingen vits å slanke seg heller mener han (er litt for tung). Er det virkelig ingenting å gjøre med dette? Det plager meg i hverdagen pga smertene. Noen som har det samme og vet om noe som hjelper? På forhånd tusen takk!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/278335-lipomermen-de-sitter-dypt-og-er-vonde/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...