snuppsi_26 Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Jeg har vært til 2 forskjellige leger samt min kiropraktor og de er alle enige om at jeg har fettkuler,lipomer i huden.Ingen er synlige for de sitter lengre inne,i vevet kan man vel si. Problemet er at disse er skikkelig vonde,noen ganger så kjennes de så godt at jeg ikke kan bøye meg til siden. De sitter langs ribbebeina hele veien fra utsiden av brystet og ned i midjen. De går også litt fremover langs ribbebeina mot magen. Viss jeg kjenner etter med handa så kjennes det ut som jeg har et 100talls erter under huden,og de er veldig vonde og ta på. Legen sier det ikke er noe å gjøre. _Ingen vits å slanke seg heller mener han (er litt for tung). Er det virkelig ingenting å gjøre med dette? Det plager meg i hverdagen pga smertene. Noen som har det samme og vet om noe som hjelper? På forhånd tusen takk!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/278335-lipomermen-de-sitter-dypt-og-er-vonde/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.