Gå til innhold

brasiliansk hårfjerning hjemme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest dronninglabana

Har ikke prøvd produktet, vil bare si at stikkingen ved barbering gir seg etterhvert. Det hjelper også å smøre med aloe vera e.l. etter barbering.

Jeg kan nok desverre ikke si meg enig i at stikking/ kløing / nupper og slike fæle ting som kommer av barbering kommer seg etterhvert. Det er nok individuelt. Jeg har barbert meg nedentil i over 10 år nå og har fremdeles de samme irriterende plagene i etterkant:-( Har prøvd med både aloe vera, olje, kremer, voksing, epilator, napping, barbering og ingen ting hjelper mot stikkingen/ kløen, nuppene og rødheten som ubarmhjertid dukker opp 1 1/2 dag etter barbering.

Gjest Elextra

Jeg kan nok desverre ikke si meg enig i at stikking/ kløing / nupper og slike fæle ting som kommer av barbering kommer seg etterhvert. Det er nok individuelt. Jeg har barbert meg nedentil i over 10 år nå og har fremdeles de samme irriterende plagene i etterkant:-( Har prøvd med både aloe vera, olje, kremer, voksing, epilator, napping, barbering og ingen ting hjelper mot stikkingen/ kløen, nuppene og rødheten som ubarmhjertid dukker opp 1 1/2 dag etter barbering.

:(

Gjest Gillette, the best a man can get ...

Vel, så barber deg hver dag!

Det gjør kjæresten min, det tar mindre enn ett minutt å dra over venusberget med høvelen i dusjen om morgenen. Ikke kom å si at det tar mye tid, jeg barberer meg i ansiktet hver dag, og jeg klager ikke.

Min kjære klager over at hun får så lett underlivssopp hvis hun ikke barberer seg. Og så er det jo veldig sexy da :-)

Gjest dronninglabana

Det gjør kjæresten min, det tar mindre enn ett minutt å dra over venusberget med høvelen i dusjen om morgenen. Ikke kom å si at det tar mye tid, jeg barberer meg i ansiktet hver dag, og jeg klager ikke.

Min kjære klager over at hun får så lett underlivssopp hvis hun ikke barberer seg. Og så er det jo veldig sexy da :-)

Hei

Jeg har aldri klagd på at barberingen tar lang tid, og selv om ikke din kone har problemer med nupper og kløing så betyr ikke det at andre kan ha det. Jeg har selvfølgelig prøvd ut å barbere meg hver dag, men da er jeg nesten helt hudløs pga. rødhet og sårhet nedentil i etterkant. Jeg syns også at det er finest å være glattbarbert. Du kan ikke sammenligne barbering i ansiktet med barbering nedentil. Prøv selv å barbere deg nedentil og kjenn forskjellen. MIn kjæreste prøvde det en gang og aldri mer, det var helt j..... sa han. Ellers så får jeg mer underlivssopp av å være glattbarbert enn å ikke være det!

Annonse

Gjest Elextra

Det er langt vanligere med problemer med sopp blant de som barberer underlivet enn å la være. Tviler du på dette, er det bare å lese litt blant fagsvarene her på Dr. Online.

Gjest Gillette, the best a man can get ...

Det er langt vanligere med problemer med sopp blant de som barberer underlivet enn å la være. Tviler du på dette, er det bare å lese litt blant fagsvarene her på Dr. Online.

Intressant, kan det ha noe med at hun sover uten klær? Luft til huden, og ingen hår som samler hudrester, bakterier, urin, osv ser ut til å fungere for henne.

Gjest Mer enn 1 min

Mindre enn ett minutt du liksom. Så lurer jeg fælt på hvordan hun ser ut til. Det er ganske mange krinker og kroker man skal innom.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...