Gå til innhold

Kviser på ryggen

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker

Heisann. Er en gutt på snart 20 år som har en god del kviser på ryggen og har hatt veldig mangen år nå. Jeg syntes det er veldig plagsomt og liker ikke å vise det frem, noe som kan være veldig irriterende i varmen om sommeren. Av og til dukker det opp noen kviser som kan gjøre vondt vist jeg er anig de, ofte på siden så jeg får problemer med å sove av og til. Har prøvd å sett meg litt om etter noe som kan hjelpe men har ikke funnet noe i grunnen eller ting jeg føler meg helt trygg på. Er det noe som kan hjelpe for dette og er det noe jeg kan ta opp med min lege? Selv syntes jeg kanskje at det er litt flaut / dumt å gå til lege med, men er det det? Takk for svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/278376-kviser-p%C3%A5-ryggen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...