Gå til innhold

jess!! men hva skjer nå?

Anbefalte innlegg

Gjest 25år i morgen

visste ikke at jeg var gravid før i dag...hos legevakten av alle ting!

har slitt med urinveis innfeksjon siden i går og sent på ettermiddagen i dag ble det så gale at jeg tok turen til legevakten.

hadde store vansker med med å tisse og legen kjente på magen min og ville se etter med ultralyd siden jeg var så hoven.

han spurte da om hvor langt jeg var på vei og jeg kunne ikke si annet enn *hæææ??*

ultalyd maskinen var ur-gammel,men jeg fikk nå sett hva som var der inne jahh..

går nå på pencelin kur og nyter det svært lite.føler at jeg svetter pencelin...yack!

så det jeg lurer på nå...hva skjer i ett tvillingsvangerskap? mht kontroller og sånnt. skal til fastlegen min om 2 uker og gå igjennom gu og alt det derre..

har to små fra før "2 og 3år" så jeg vet rutinene,men er tvilling svangerskap noe ekstra?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/278382-jess-men-hva-skjer-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så du skal ha tvillinger? Gratulerer så mye!

Det er standard å bli sykemeldt rundt uke 20 når man venter tvillinger. Dette for å sikre at svangerskapet varer så lenge som mulig.

Mange føder ved keisersnitt, men det er ikke noe i veien for å føde tvillinger vaginalt. Og siden du har født to fra før vil jeg tro det går greit med mindre noen uforutsette komplikasjoner inntrer.

Det er jo tyngre å bære 2 enn å bære 1 barn, så du kan vel forvente deg å bli rimelig stor og tung etterhvert. Magen vokser jo også fortere enn når man bare har 1 barn der inne.

Stort sett vil jeg tro det kommer til å gå kjempegreit :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...