Linnea78 Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 Jeg er jammen meg blitt gravid. På andre mnd med forsøk, så det er sannelig ikke værst. Har beregnet termin til den 17.februar. Men det er helt nytt ennå så ikke si det til noen. ;-) 0 Siter
Lunepunen Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 Gratulerer så masse:) Ønske dæ lykke til!! 0 Siter
Gjest no hope Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 Gratulere så meget! skal holde det hemmelig, hysj.. Vet din utkårede om dette?? 0 Siter
Linnea78 Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Skrevet 12. juni 2007 Gratulere så meget! skal holde det hemmelig, hysj.. Vet din utkårede om dette?? Joda, han fikk vite det først. Snuppa som skal bli storesøster fortalte vi det også til. Hun har ikke fyllt 2 år, så vi regner med at hun ikke sier noe. :-) Tror ikke hun forstår ordet storesøster enda, og vi har ikke snakket mye om det til henne. Får vente til vi kommer lenger på vei. 0 Siter
simane Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 Gratulerer så mye med positiv test! Håper du får et flott svangerskap!!! 0 Siter
Linnea78 Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Skrevet 13. juni 2007 Gratulerer så mye med positiv test! Håper du får et flott svangerskap!!! Takk for det. Jeg håper også på ett greit svangerskap. Forrige svangerskap gikk kjempefint, så jeg kan sikkert bare grue meg nå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.