Gjest musikkmamma Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Hei jeg er ei dame på 41 år. Jeg har vært plaget med hodepine i mange år ca siden jeg var 10 år. Jeg ble mor for første gang i 2002 og sist i 2005. Da jeg var 1 gang gravid var jernlagret på 5 noe som var lavt. Jeg har bestandig hatt stor mensblødninger hele tiden, går med 2 nattbind og det tar en time så har jeg blødd igjenom alt så du kan tenke deg om natten. Jeg blør kraftig som regel de 5 første dagene og de to siste så roer det seg. Mens er regelmessig ca hver 28 dag. Jeg føler meg sliten og mer enn det som er normalt for ei småbarnsmor. Hodepine har jeg ofte. Jernlagret mitt var nå i begynnelsen av mensperioden på 20, jeg har valgt å ta aminio jern som jeg vet fungerer. Hva er egentlig det beste lagret å ha, noen sier 20 er for lavt og noen sier det er greit. Jernlagret mitt varierer fra 5 til 20 og da går jeg av og til på jern. Er det no fasit og annbefalinger på dette? Hilsen trøtt 2 barns mor 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/278423-jernlager/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.