Gå til innhold

Ressurssterk partner betyr....?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Elextra

Å være ressurssterk betyr

At man har penger (men ikke nødvendigvis)

At man har høy utdannelse

Er intellektuell/kunnskapsrik

Har bra jobb

Har generelt bra med overskudd

Listen er nok ikke uttømmende, men helst bør flere av disse kriteriene være fylt for å kalles ressurssterk, tror

"grei IQ" åpner for et spekter av tolkninger! ;-)

Det samme gjør "resurssterk". Se bare på tolkningene i denne tråden.

;-)

Min infamske forståelse når ordet brukes i kontaktannonser er:

"Jeg vil ha en partner som ikke har noen svake sider og bare bringer meg gleder. Noen omtrent like perfekte som meg."

Jeg ville vært skeptisk til å svare på en annonse som krever en "resurssterk" person.

Jeg ser for meg en ganske så selvgod person som ikke vil belemres med andres problemer.

mvh

Gjest Hva betyr dette?

Det samme gjør "resurssterk". Se bare på tolkningene i denne tråden.

;-)

Min infamske forståelse når ordet brukes i kontaktannonser er:

"Jeg vil ha en partner som ikke har noen svake sider og bare bringer meg gleder. Noen omtrent like perfekte som meg."

Jeg ville vært skeptisk til å svare på en annonse som krever en "resurssterk" person.

Jeg ser for meg en ganske så selvgod person som ikke vil belemres med andres problemer.

mvh

Jeg ville også vært skeptisk til en slik kontaktannonse. Jeg ser for meg enten en person som ønsker et problemfri forhold, og som stikker av så fort det blir konflikter. Alle har sitt å slite med enten psykisk eller fysisk.

Det er vel en god grunn til at slike mennesker forblir single......

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...