Gå til innhold

ADVARSEL om handel på nettsted

Anbefalte innlegg

Gjest Aldri opplevd så dårlig service!

Sender dere bare en advarsel om nettstedet Billige-Teste.dk og håper ikke dere går på den samme bommerten som jeg gjorde - nemlig lar dere lokke av billige varer.

Jeg har skrevet mail etter mail til dem, etter å ha motatt en kombipakke som ikke inneholdt det den skulle. Manglet det viktigste, slik at jeg ikke fikk bruk for det i det hele tatt.

Får ikke pengene tilbake, men kan returnere pakken og må da selv betale frakt. Pakken måtte da være uåpnet, noe den jo selvsagt ikke er, for ingen kan jo se hva som er inni før man har åpnet opp forseglingen - det var jo slik jeg fant ut hva som manglet. Puh! De påstår at jeg ikke har forstått teksten, noe som er det reneste sprøyt. De har også etter at jeg klaget, forandret beskrivelsen av hva pakken inneholder på siden sin.

Ikke nok med det. Det første jeg bestilte var mange testpinner for å teste når/om jeg hadde eggløsning. Ingen av testpinnene gav klare svar - umulig å tyde. Teststreken skulle være rødere enn kontrollstreken, men enten var begge like svake, like sterke eller så var det bare kontrollstreken som vistes.

Jeg gikk på apoteket og kjøpte clearblue digital eggløsningstest og begynte runden igjen. Der er det ihvertfall klart svar. Det var en lettelse og se at 10. og 11. juni så var det eggløsning hos meg. Ingen tvil om den saken med clearblue. Jeg dobbeltestet med billigtestene, samme urin og samme tidspunkt, men neida det var akkurat som før (å nei, jeg har ikke gjort det galt :-). Ubrukelig er de rett og slett.

Greit nok at det er billig å handle der, men det hjelper jo ikke når de ikke virker. Så for meg ble det jo mange ganger dyrere å handle "billig"

Ville bare si ifra.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/278450-advarsel-om-handel-p%C3%A5-nettsted/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har bestilt fra billigetester.no, jeg tror det er samme firma som det du sikter til. Jeg har bestilt to ganger og vært strålende fornøyd begge gangene! Det er billig og i løpet av noen få dager er varene i postkassa.

Det eneste jeg har reagert på er at det ikke står i bruksanvisningen til eggløsningstestpinnene at de faktisk skal brukes mellom 10 og 20 om dagen. Dette fordi hormonene den skal måle ikke produseres tidlig på morgenen. Jeg hadde brukt tre pinner allerede når jeg fant ut dette... Jeg hadde brukt disse tre første når jeg sto opp... Hos meg var teststreken sterk og tydelig hver eneste gang, og jeg så at den andre streken ble sterkere etterhvert som jeg nærmet meg eggløsningen- til den var like sterkt farget nå på lørdag.

Jeg har bestilt graviditetstester derfra også, som jeg har tenkt å sette i gang med så snart jeg ikke klarer vente lenger... :-S

Jeg håper det er flere som skriver om sine erfaringer med dette firma... Har ikke lyst å bestille flere ganger hvis det er mange som er misfornøyde med god grunn...!

Hva var det forresten du manglet?

Jeg har bestilt fra billigetester.no, jeg tror det er samme firma som det du sikter til. Jeg har bestilt to ganger og vært strålende fornøyd begge gangene! Det er billig og i løpet av noen få dager er varene i postkassa.

Det eneste jeg har reagert på er at det ikke står i bruksanvisningen til eggløsningstestpinnene at de faktisk skal brukes mellom 10 og 20 om dagen. Dette fordi hormonene den skal måle ikke produseres tidlig på morgenen. Jeg hadde brukt tre pinner allerede når jeg fant ut dette... Jeg hadde brukt disse tre første når jeg sto opp... Hos meg var teststreken sterk og tydelig hver eneste gang, og jeg så at den andre streken ble sterkere etterhvert som jeg nærmet meg eggløsningen- til den var like sterkt farget nå på lørdag.

Jeg har bestilt graviditetstester derfra også, som jeg har tenkt å sette i gang med så snart jeg ikke klarer vente lenger... :-S

Jeg håper det er flere som skriver om sine erfaringer med dette firma... Har ikke lyst å bestille flere ganger hvis det er mange som er misfornøyde med god grunn...!

Manglet en monitor.

Visste du eller leste du forresten at du ikke skulle drikke noe som helst 4 timer før du brukte de eggløsnings - testpinnene? Det er jo vanskelig når man helst skal teste på ettermiddagen/kvelden og ikke om morgnen.

Nei det nettstedet skal jeg holde meg langt unna. Det er mye bedre å kjøpe på apoteket.

Skal man ikke teste på morningen med noen eggløsningstester da?

Jeg brukte Quick respons og testet om morningen med alle 7 testene.

Fikk ikke noe klart svar på noen av dem, de skal være like sterke begge streker hvis den er positiv. Jeg fikk såvidt en svak synlig strek i 3 dager, men om jeg hadde eggløsning vet jeg ikke....

Tror jeg skal prøve Clear blue jeg også....

Fikk ikke noe klart svar på noen av dem, de skal være like sterke begge streker hvis den er positiv. Jeg fikk såvidt en svak synlig strek i 3 dager, men om jeg hadde eggløsning vet jeg ikke....

Ja clearblue digitale eggløsningstest er veldig bra. Den går det ikke an å misforstå.

Jeg testet søndag kveld, i går morges og begge gangene viste den eggløsning. Gubben kom for sent på jobben i går gitt :-) Tok også en på kvelden i går og den viste også da at det fremdeles var eggløsning. Egget er jo fruktbart i 24-48 timer, så stakkars mannen min :-) han måtte stå på, men vi får håpe det gir resultater.

Tok en til i dag morges. Da var det ikke eggløsning, så nå skal han få slappe av, ja jeg også, for det er ikke akkurat opphissende og elske på kommando. Så får vi se da om det blir barn - har barn fra før, og jeg begynner å bli gammel, men vi ønsker oss meget sterkt et barn til.

Ja clearblue digitale eggløsningstest er veldig bra. Den går det ikke an å misforstå.

Jeg testet søndag kveld, i går morges og begge gangene viste den eggløsning. Gubben kom for sent på jobben i går gitt :-) Tok også en på kvelden i går og den viste også da at det fremdeles var eggløsning. Egget er jo fruktbart i 24-48 timer, så stakkars mannen min :-) han måtte stå på, men vi får håpe det gir resultater.

Tok en til i dag morges. Da var det ikke eggløsning, så nå skal han få slappe av, ja jeg også, for det er ikke akkurat opphissende og elske på kommando. Så får vi se da om det blir barn - har barn fra før, og jeg begynner å bli gammel, men vi ønsker oss meget sterkt et barn til.

Samme her, har 3 barn, 1 sammen med min nåværende mann, og vi ønsker oss sterkt ett barn til. Jeg er 35 år.

Vi har nå prøvd i snart 1 år, så begynner å miste tolmodigheten. Fikk mensen i dag, selvsagt.....!!!!

Jeg har blitt undersøkt på kvinneklinikken og alt er i skjønneste orden ifølge gynekologen. Men jeg kan vel ikke være sikker på at jeg har eggløsning selv om jeg har mensen vel, derfor kjøpte jeg tester.

Sender snart mannen for å teste svømmerne sine. Vel, vi får prøve en periode til før vi gjør noe drastisk.

Lykke til med prøving/evt. graviditet.

Krysser fingrene for oss begge!!

Mvh

Annonse

Gjest helt enig jeg

Manglet en monitor.

Visste du eller leste du forresten at du ikke skulle drikke noe som helst 4 timer før du brukte de eggløsnings - testpinnene? Det er jo vanskelig når man helst skal teste på ettermiddagen/kvelden og ikke om morgnen.

Nei det nettstedet skal jeg holde meg langt unna. Det er mye bedre å kjøpe på apoteket.

Dette at man helst ikke burde drikke i noen timer før testing gjelder jo absolutt alle tester, uansett hvilken type man bruker. At man skal teste mellom kl 10-20 er mulig, men har aldri hørt om det selv. Vet bare at man skal teste en gang for dagen på samme tidspunkt, dette bekrefter gynekologen og. Helt enig at digital CB er best, både når det gjelder EL og vanlig gravitest, det går ikke an å misforstå. Men fra Quick Respons ville jeg holdt meg unna, testet negativ på den da jeg var mange uker på vei. Mistet hele tilliten til produsenten da..

Manglet en monitor.

Nei, det visste jeg ikke... Men jeg leste på ei side at man helst ikke skal ha tisset på fire timer før man tar testen. Det var samme side som det stod at det hormonet som blir målt produseres fra morgenen, og derfor bør man ikke teste så tidlig på morgenen. Men, for alt jeg vet så kan det jo være forskjell på tester.

Den siden jeg leste på var enten en eller annen fertilitetsklinikk i Bergen, eller så var det ei side fra Haukeland sykehus. Husker tema og byen, men ikke nøyaktig om det var klinikk eller sykehus eller hva det var... Tror den siden kom opp når jeg søkte etter eggløsning eller noe slikt..

Som jeg skrev lenger ned her, så søkte jeg på ord som eggløsning, eggløsningstest eller noe slikt når jeg fikk opp ei side fra enten Haukeland sykehus eller en fertilitetsklinikk i Bergen. Du kan jo søke om du finner det igjen.. Der sto det at kroppen ikke produserer det hormonet som skal måles før om morgenen, og derfor bør man ikke teste før etter 10. Om det gjelder for alle tester, så vet jeg ikke- men jeg vil jo tro det.. Sto også at det burde være fire timer siden man tisset sist også. Og selvfølgelig, at man ikke bælmer drikk før man skal teste...

Samme her, har 3 barn, 1 sammen med min nåværende mann, og vi ønsker oss sterkt ett barn til. Jeg er 35 år.

Vi har nå prøvd i snart 1 år, så begynner å miste tolmodigheten. Fikk mensen i dag, selvsagt.....!!!!

Jeg har blitt undersøkt på kvinneklinikken og alt er i skjønneste orden ifølge gynekologen. Men jeg kan vel ikke være sikker på at jeg har eggløsning selv om jeg har mensen vel, derfor kjøpte jeg tester.

Sender snart mannen for å teste svømmerne sine. Vel, vi får prøve en periode til før vi gjør noe drastisk.

Lykke til med prøving/evt. graviditet.

Krysser fingrene for oss begge!!

Mvh

Hei og takk så mye, og lykke til med testing, prøving og et barn til - til dere også :-)

Nei, det visste jeg ikke... Men jeg leste på ei side at man helst ikke skal ha tisset på fire timer før man tar testen. Det var samme side som det stod at det hormonet som blir målt produseres fra morgenen, og derfor bør man ikke teste så tidlig på morgenen. Men, for alt jeg vet så kan det jo være forskjell på tester.

Den siden jeg leste på var enten en eller annen fertilitetsklinikk i Bergen, eller så var det ei side fra Haukeland sykehus. Husker tema og byen, men ikke nøyaktig om det var klinikk eller sykehus eller hva det var... Tror den siden kom opp når jeg søkte etter eggløsning eller noe slikt..

Det med at man ikke skulle drikke noe som helst 4 timer før man tok testen gjaldt disse ubrukelige testene på siden jeg advarer mot.

Clearblue digital eggløsningstest gav som sagt utslag på at jeg hadde eggløsning både morgen og når jeg tok samme kvelden. Og bare så det er sagt i samme slengen. Det siste jeg gjør før jeg legger meg er å drikke vann.

Lykke til med forsøk og kanskje baby til deg også :-)

Har du barn fra før?

Dette at man helst ikke burde drikke i noen timer før testing gjelder jo absolutt alle tester, uansett hvilken type man bruker. At man skal teste mellom kl 10-20 er mulig, men har aldri hørt om det selv. Vet bare at man skal teste en gang for dagen på samme tidspunkt, dette bekrefter gynekologen og. Helt enig at digital CB er best, både når det gjelder EL og vanlig gravitest, det går ikke an å misforstå. Men fra Quick Respons ville jeg holdt meg unna, testet negativ på den da jeg var mange uker på vei. Mistet hele tilliten til produsenten da..

Ja der ser man. Disse billigtestene er best og holde seg unna.

Når det er en så viktig ting, noe det jo er å ønske seg/få et barn til, så har man da jammen råd til og kjøpe ordentlige saker som virker.

Vet ikke om du prøver å få barn, men om så er så ønsker jeg deg selvsagt lykke til :-)

• 3 uker senere...
Gjest hindi

Hei,

jeg har noe lignende erfraing med de testene. Har alltid fått det jeg skulle, faktisk en gang fikk jeg 5 gravi-tester jeg ikke hadde bestilt tilogmed, og til samme pris...MEN de derre EL-testene? Håpløse! Hos meg blir de konstant positive...en rød svak strek og en strek rød strek. Innimellom har teststrek vært blank, men aldri like sterk som kontrollstrek. Umulige å tolke faktisk! Liker dem ikke i det hele tatt, så jeg går nå over til cb...er nok best, det :) Takk for advarselen!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...