Gå til innhold

uteblitt mens

Anbefalte innlegg

Gjest litt forvirret og usikker

Hei Jeg er en ei jente på snart 40 og opplever for første gang i mitt liv at mensen er bortimot 2 uker forsinket. Jeg har 3 barn, den yngste snart 2 år. Min første tanke ved uteblitt mens er jo selvfølgelig at jeg er gravid og har i dag tatt en test men den viser negativ. De tre andre svangerskapene har jeg merket at jeg har vært gravid før forventet mens, ømme bryster og kvalm. Så fort kvalmen har kommet har jeg testet positivt. Har ingen av disse symptomene nå, kjennes kun ut som jeg skal ha mensen, det murrer, og det har det gjort i disse to ukene. Jeg har hatt samleie en gang denne syklusen og det var noen dager før forventet mens. Kan jeg fortsatt være gravid eller er det noe annet på gang? Jeg er frisk og har ikke tatt noe form for medisiner, har et stabilt liv uten noe særlig stress etc.... Vi bruker kun kondom som prevensjon og det hender at den kanskje blir satt på litt i seneste laget........ men før orgasme. Jeg vet at jeg blir utrolig lett gravid,

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/278567-uteblitt-mens/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...