Gå til innhold

Anbefalte innlegg

De har bodd sammen siden 2002, og har et barn født i 2005. Stort sett er det ting hun har arvet.Kun tv som står på ham.

Hun har skaffet seg advokat. De står som medeiere på hverandres biler.

Han har ikke rett på noen ting, annet en TVen. Selv om de hadde vært gift, hadde han ikke hatt rett på hennes arv. Arv er særeie også i ekteskapet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/278575-hvordan/page/2/#findComment-2248356
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Valnøtt

Skjønner at dette kan bli litt av et oppgjør. Dette gjelder en bekjent av meg.De har ingen skrevne papirer på noe. Ha flyttet rett fra kona si og inn.Tok ikke med seg noe derfra.De skulle giftet seg,men han dukket ikke opp.Nå har hun oppdaget at han har lagt ut profilen sin på nettet,og vil nå ha han ut.

Men han truer med og ta halvparten av alt... De har ikke kjøpt noe sammen.

Hvis de ikke har kjøpt noe sammen, og han ikke hadde noe med seg inn i samboerskapet kan han ikke kreve noen verdens ting - med ett unntak: Dersom han har deltatt i felles utgifter, kan han finne på å kreve halvparten av verdistigningen på hennes bolig. Var jeg henne ville jeg bare sagt at han ikke får noe som helst og latt det være opp til ham å prøve seg med en rettssak.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/278575-hvordan/page/2/#findComment-2252989
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...