Gjest snart_kommer_overgangsalderen=( Skrevet 14. juni 2007 Skrevet 14. juni 2007 Har nå lest at menstruasjonene kan bli mer uregelmessige i årene som kommer. Betyr det at eggløsningene kan begynne å komme på uventede tidspunkt også? Eller er det bare slik at man enkelte måneder ikke har eggløsning? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 Jeg hørte en gang en kvinnelig lege uttale at de fleste uønskede svangerskap oppsto hos unge jenter og hos kvinner i overgangsalderen - så med mindre du ønsker barn ville jeg bruke prevensjon til det har gått minst 1 år siden siste menstruasjon. I dette vil jeg anta at eggløsningen også kan komme til uvante tidspunkt. 0 Siter
Gjest snart_kommer_overgangsalderen=( Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 Jeg hørte en gang en kvinnelig lege uttale at de fleste uønskede svangerskap oppsto hos unge jenter og hos kvinner i overgangsalderen - så med mindre du ønsker barn ville jeg bruke prevensjon til det har gått minst 1 år siden siste menstruasjon. I dette vil jeg anta at eggløsningen også kan komme til uvante tidspunkt. Takk for svar=) Får vel se å komme meg til gynekolog! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 16. juni 2007 Skrevet 16. juni 2007 Takk for svar=) Får vel se å komme meg til gynekolog! Sikkert ikke så dumt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.