Gjest mann i trøbbel Skrevet 16. juni 2007 Skrevet 16. juni 2007 Hei, har skrevet et innlegg på åpent forum og så kom på at det er nok her det passer best.. Saken er i det at jeg MÅ få vekk , slette alle spor etter at jeg var innom en nettside med sex-innhold, bilder , filmer og diverse andre.Har ikke lastet ned noe med vilje, om det har skjedd var det tilfelle, men må nesten vite og om jeg har lastet ned noe. Laptopen som jeg brukte skal gis bort til 9 år gammek nevø av min samboer, og hennes veninne ( med datautdanning ) skal gå gjennom hele laptopen for å få lagret det som vi skal beholde , rydde opp i filer og slikt. Tror hun har snakket noe om formatering og, slik av barnet får laptopen nesten som ny, bare litt gammel. Hvordan skal jeg få vekk og slettet alle evt filene som ble lagret i forbindelse med de nettsidene? Og hvordan skal jeg få vekk alle spor etter de sidene? Blir det oppdaget, har jeg store problemer... Kan noen hjelpe meg med det ? Vær så snill ? 0 Siter
Gjest gjørdetteifølgesamboernmin Skrevet 16. juni 2007 Skrevet 16. juni 2007 Gå på internet explorer: - tools - internet options - browsing history. Der kan du trykke på delete...så får du flere valg om hva du vil slette. Lykke til! 0 Siter
Gjest mann i trøbbel Skrevet 16. juni 2007 Skrevet 16. juni 2007 Gå på internet explorer: - tools - internet options - browsing history. Der kan du trykke på delete...så får du flere valg om hva du vil slette. Lykke til! Takk .. 0 Siter
ilene1365380268 Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 Gå på internet explorer: - tools - internet options - browsing history. Der kan du trykke på delete...så får du flere valg om hva du vil slette. Lykke til! Blander meg inn: Hva skjer om du sletter alt som ligger på Teporary Internet files? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 Takk .. Og så tøm papirkurven/waste basket etterpå :-) 0 Siter
fnutt Skrevet 30. juli 2007 Skrevet 30. juli 2007 Blander meg inn: Hva skjer om du sletter alt som ligger på Teporary Internet files? Det er ingen fare med å slette alt i "Temporary Internet files". Dette er kun midlertidige filer som legges inn på din PC etter at du har besøkt en webside. Dette gjør at neste gang du besøker websiden så brukes noen av de samme bildene, etc. Hvis du sletter disse filene, så blir de bare hentet inn igjen neste gang du besøker siden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.