Gå til innhold

Hjelp...pinnlig men viktig for meg

Anbefalte innlegg

Gjest mann i trøbbel
Skrevet

Hei, har skrevet et innlegg på åpent forum og så kom på at det er nok her det passer best..

Saken er i det at jeg MÅ få vekk , slette alle spor etter at jeg var innom en nettside med sex-innhold, bilder , filmer og diverse andre.Har ikke lastet ned noe med vilje, om det har skjedd var det tilfelle, men må nesten vite og om jeg har lastet ned noe. Laptopen som jeg brukte skal gis bort til 9 år gammek nevø av min samboer, og hennes veninne ( med datautdanning ) skal gå gjennom hele laptopen for å få lagret det som vi skal beholde , rydde opp i filer og slikt. Tror hun har snakket noe om formatering og, slik av barnet får laptopen nesten som ny, bare litt gammel. Hvordan skal jeg få vekk og slettet alle evt filene som ble lagret i forbindelse med de nettsidene? Og hvordan skal jeg få vekk alle spor etter de sidene? Blir det oppdaget, har jeg store problemer... Kan noen hjelpe meg med det ? Vær så snill ?

Gjest gjørdetteifølgesamboernmin
Skrevet

Gå på internet explorer: - tools - internet options - browsing history. Der kan du trykke på delete...så får du flere valg om hva du vil slette.

Lykke til! ;)

Gjest mann i trøbbel
Skrevet

Gå på internet explorer: - tools - internet options - browsing history. Der kan du trykke på delete...så får du flere valg om hva du vil slette.

Lykke til! ;)

Takk .. :)

• 3 uker senere...
ilene1365380268
Skrevet

Lykke til! ;)

Blander meg inn: Hva skjer om du sletter alt som ligger på Teporary Internet files?

Gjest Elextra
Skrevet

Takk .. :)

Og så tøm papirkurven/waste basket etterpå :-)

• 4 uker senere...
Skrevet

Blander meg inn: Hva skjer om du sletter alt som ligger på Teporary Internet files?

Det er ingen fare med å slette alt i "Temporary Internet files". Dette er kun midlertidige filer som legges inn på din PC etter at du har besøkt en webside. Dette gjør at neste gang du besøker websiden så brukes noen av de samme bildene, etc. Hvis du sletter disse filene, så blir de bare hentet inn igjen neste gang du besøker siden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...