Gå til innhold

fortjente ikke mamma mer...........

Anbefalte innlegg

Gjest ellapella

Jeg fortjente ikke å ha mamma mer, derfor døde hun av kreft!

Alle andre har en mamma, men ikke jeg. Har ingen annen familie i nærheten heller. Jeg har gjort masse galt og syndig i mitt liv, og for alt man vet, KAN det være mer mellom jord og himmel enn hva jeg tror...............

Dette KAN være en straff for alle de gale tingene jeg har gjort...........

Siden jeg ikke fortjente å ha mamma mer, så døde hun...

Og hun ville ikke dø.............

Så snart sommerferien kommer, flytter samboern min ut og......så blir jeg helt alene................

Jeg har så masse fravær fra skolen at det er helt forferdelig... har ingen fremtid jeg........

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/27884-fortjente-ikke-mamma-mer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg tenker på deg,ellapella.

ikke tro slikt..min mor har hatt kreft,og jeg vet godt hvordan det føltes.

jeg vet at du har det vondt,men ikke skyld på deg selv..det er ikke din feil,det var ikke hennes..det er ingens feil at noen dør slikt.

jeg vet det høres gresk ut for deg nå,

men det vil bli bedre..du er bare inne i en fase,som snart vil gå over til noe bedre,det lover jeg deg.

husk moren din for det mennesket hun var,istedenfor å bruke tiden din på å prøve å finne ut hva DU gjorde galt

..fordi du har ikke gjort noe.

tror du ikke moren din vil bli tenkt på,og minnet over det gode mennesket hun var..hun vil nok ikke sitte å se ned på deg der du sitter å grubler onde tanker som ikke stemmer...husk det positive hun gjorde for deg og andre!

*klem*

Gjest Magna

jeg tenker på deg,ellapella.

ikke tro slikt..min mor har hatt kreft,og jeg vet godt hvordan det føltes.

jeg vet at du har det vondt,men ikke skyld på deg selv..det er ikke din feil,det var ikke hennes..det er ingens feil at noen dør slikt.

jeg vet det høres gresk ut for deg nå,

men det vil bli bedre..du er bare inne i en fase,som snart vil gå over til noe bedre,det lover jeg deg.

husk moren din for det mennesket hun var,istedenfor å bruke tiden din på å prøve å finne ut hva DU gjorde galt

..fordi du har ikke gjort noe.

tror du ikke moren din vil bli tenkt på,og minnet over det gode mennesket hun var..hun vil nok ikke sitte å se ned på deg der du sitter å grubler onde tanker som ikke stemmer...husk det positive hun gjorde for deg og andre!

*klem*

Det er ikke lett og være ung og miste det kjæreste en har i verden. Da blir verden vanskelig og en ønsker seg dit mamma er....

Hvor gammel er du? Fortell litt mer. Kankskje det hjelper på sorgen å fortelle litt om mamma.

Jeg mistet min kjære pappa da jeg var 20 år. Det "rev" hjertet ut på meg... Men det er lenge siden....min pappa har vært dø i mange år. Men han bor i mitt hjerte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...