Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest marie86

håper noen kan hjelpe meg her=)

jeg gikk på yasmin som jeg ser så er flere plaget med den. så sluttet bare på den.

begynte på nytt merke og har ikke fått tatt alle pillene.. trur jeg fikk tatt ei pille den første uka jeg..glemte brettet hjemme og var på kurs=(

har hatt sex uten annen prevensjon også.

driver på min andre uke på brettet nå men har ikke fått tatt noen i helgen. siste pilla tok jeg på fredag.

er det stor sjangse at jeg er gravid??

er glad for det viss jeg er det=)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/278870-kan-jeg-v%C3%A6re-p%C3%A5-tjukken/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest hvorfor ikke å begynne å prøve da ?

har gått på p pille i 5år da og har hørt at da er sjangsene små for at det skal ta litt tid

Det kan ta sin rid før man får eggløsning etter lang tid med p-piller, det stemmer , ja. Men det finnes jo mer enn nok bevis på at det holder med å glemme å ta noen få ganger pille for å bli gravid. Hvis det er det du ønsker, hvorfor ikka bare droppe hele pille-opplegget og begynne å prøve da ?

Gjest marie86

Det kan ta sin rid før man får eggløsning etter lang tid med p-piller, det stemmer , ja. Men det finnes jo mer enn nok bevis på at det holder med å glemme å ta noen få ganger pille for å bli gravid. Hvis det er det du ønsker, hvorfor ikka bare droppe hele pille-opplegget og begynne å prøve da ?

er det noen som har vært borti det kan bli fort boller i ovnen etter 5 år på piller a?

Annonse

Gjest marie86

har venniner som har blitt gravid med en gang de sluttet på p-pillen ja og så skal de ha byttet merke og var uforsiktig i mellomtiden. Det gikk fort.

har litt bitt ømme bryster og litt "mensen" smerter nedentil selv om jeg ikke skal ha det før om ca 2 uker...

Gjest ikke en gang i blant

Veldig mange blir gravide umiddelbart etter pilleslutt eller ved en glemt p-pille, så det er mer vanlig det, enn å vente kjempelenge etter pilleslutt.

Hvis du øsnker å bli gravid, slutter du med hormonprevensjonen totalt, og forteller partneren din om det.

Et eventuelt foster har jo ikke noe godt av at du tar en pille i ny og ne fordi du liksom går på pillen, enten tar du pillen i følge bruksanvisningen, eller så tar du den ikke.

En ting er sikkert, det du driver med virker ikke som prevensjon. Du kan ha blitt gravid, men det kan du bare finne ut av ved å ta en test. Mange prøver i månedesvis/årevis før de blir gravide uten å ta p-piller ved siden av. Ellers enig med "ikke en gang i blant".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...