Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg venter ikke mensen før om en uke, men vet vi har "truffet" el denne gangen. Brystene mine er ømme, fastere og større, er dette tegn på graviditet og kommer det i såfall så tidlig? Er også kvalm og plaget av tretthet, samt at jeg har noen stikninger ved skambenet. Jeg vet det er for tidlig å ta en graviditetstest, men når kan jeg ta den?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/27891-kan-jeg-v%C3%A6re-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Ta testen hvis mensen ikke kommer til vanlig tid. Man kan også ta testen rett før, men et negativt svar vil ikke være til å stole på. Så det er opp til deg å velge om du vil vente til man kan tolke svaret eller om du er så nysgjerrig at du tar testen tidligere og evt gjentar den.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...