Gjest nina85 Skrevet 18. juni 2007 Skrevet 18. juni 2007 jeg lurer på om jeg kan være gravid. har hatt litt ømme bryster + litt såkalt menssmerter og øm i kroppen, vond rygg jeg er ganske ukjent på dette områdetn men jeg har glemt brettet mitt hjemme og fikk tatt 2 piller av 1.ukepå nytt brett. også ja jeg har hatt samleie uten annen prevensjon. håper noen kan svare meg her. 0 Siter
Gjest OhMyGod Skrevet 18. juni 2007 Skrevet 18. juni 2007 JA, du kan så absolutt være gravid. Herregud, hva er det med dere jenter? (se innlegg lenge rned også). P-piller må tas HVER ENESTE dag om de skal funke, ikke en og en da. Ta en graviditetstest. 0 Siter
Åsemor Skrevet 18. juni 2007 Skrevet 18. juni 2007 Hvor lenge er det siden du har tatt p-piller regelmessig? Det kan være en hormonell reaksjon på at du har sluttet på p-pillene også. 0 Siter
Gjest nina85 Skrevet 18. juni 2007 Skrevet 18. juni 2007 Hvor lenge er det siden du har tatt p-piller regelmessig? Det kan være en hormonell reaksjon på at du har sluttet på p-pillene også. 14 dager siden... da var det site uka på brettet 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.