Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Vi har i over 1 år prød å bli gravid nå uten å lykkes. Startet på Pergotime kur i April. Det resulterte i en spontanabort i Mai. En Pergotime fri mnd nå men prøver jo alikevel vi:) Men siden kroppen er litt i ubalanse etter den tidlige spontanaborten er jeg nå veldig forvirret. Har den siste uka hatt vannvittig vondt i puppene. Talgkjertlene er blitt tydligere på brystvortene og blodårene er blitt veldig tydlig på puppene. Ellers er jeg veldig trøtt og en del kvalm. Men hadde litt lyse lyse rosa utflod den 11.Juni og og litt lyse lyse rosa utflod i dag også. I dag tok jeg en neg.test men vet ikke om jeg tok den for tidlig. Kan dette med puppene være ett graviditetstegn eller bør jeg være bekymret for dette.Bør jeg oppsøke lege?Og dette med lyserosa utflod er vel heller ikke noe positivt tegn?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/279038-%C3%B8mme-pupper-gavid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest minniepus

hei, som du skrev sist så virka det som du kanskje hadde el for en liten stund siden, så tida kan jo stemme evt hvis du er gravid nå kanskje?ettersom jeg har lest mye her, og i gamle svar og sånn, så kan en ha litt farget utflod uten at det er noe galt i det.du kan jo ha teste for tidlig,krysser fingra for deg:)

Mette Moen, Gynekolog

Hvis du ikke har hatt menstruasjon siden aborten i mai, kan du være tidlig gravid. Jeg synes du skal ta en ny test om en ukes tid. Det kan være litt blødning i starten av et svangerskap uten at det betyr noe.

Hva er årsaken til at du bruker Pergotime? Uregelmessige blødninger eller bare ’et forsøk’?

Lykke til videre, vennlig hilsen Mette H Moen

Hvis du ikke har hatt menstruasjon siden aborten i mai, kan du være tidlig gravid. Jeg synes du skal ta en ny test om en ukes tid. Det kan være litt blødning i starten av et svangerskap uten at det betyr noe.

Hva er årsaken til at du bruker Pergotime? Uregelmessige blødninger eller bare ’et forsøk’?

Lykke til videre, vennlig hilsen Mette H Moen

Uregelmessigheter i menstrasjon ja så det er nok bare ett forsøk . Krysser fingrene for at det skal hjelpe oss, men etter 2 evt 3 SA på 6 mnd begynner jeg snartå gi opp:(

Fikk mensen i dag desverre så da var det bare falske tegn denne gangen:(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...