Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ute av drift?

Ikke sant!! Det er jo så utrolig enkelt å finne ut om gutta er fruktbare. En liten sprut er alt som trengs. Og vi kan jo godt hjelpe til å få til den spruten, hvis de vil det ;)

Nei, mannfolk altså!

:-) Mannfolk ja, de er rare. Alt igrunn eller det meste får man vel heller si - er såå mye verre for dem.

Syke blir de også, men ikke vi. Vi må bare skjønne at de har det SÅ mye verre. Må flire også.

Vel, takk for alle svar og oppmuntringer så langt. Ut i sola med meg.

Fortsetter under...

Jeg fatter og begriper ikke at det skal være så ille. Mannen min måtte også gjennom dette, og han klager fremdeles på det lite opphissende toalettet på gamle Rikshospitalet.

Hva jeg måtte gjennom nevner han ikke... Mannfolk!!!

;-)

Jeg minnes forresten en episode av Frasier, der han av ymse årsaker skulle levere en sædprøve. En annen mann på venterommet spurte "Is this your first time?", hvorpå Frasier svarte ironisk: "No, I've been doing this since I was twelve!"

;-)

Gjest anonym foreløpig, ja...

Må bare sende deg et svar idet jeg selv også er 40, men har lyst på barn.. Vi har ikke prøvd så lenge, men jeg mener å ha hørt at er man rundt 40 år er sjansene nærmest halvert for å bli gravid.. Vel, vi får holde øye med hverandre!

Klem

;-)

Jeg minnes forresten en episode av Frasier, der han av ymse årsaker skulle levere en sædprøve. En annen mann på venterommet spurte "Is this your first time?", hvorpå Frasier svarte ironisk: "No, I've been doing this since I was twelve!"

;-)

He, he - meget godt svar :D

Ute av drift?

Må bare sende deg et svar idet jeg selv også er 40, men har lyst på barn.. Vi har ikke prøvd så lenge, men jeg mener å ha hørt at er man rundt 40 år er sjansene nærmest halvert for å bli gravid.. Vel, vi får holde øye med hverandre!

Klem

Hei :-)

Ja sjansen for at vi skal bli gravide er bortimot halvert nå i vår alder. Det går raskt nedover etter at man har passertet 35 sier ekspertene.

Mange variasjoner der, som med alt annet. Vi er alle forskjellige, og heldigvis for det.

Jeg sier tvi tiv til deg - men du, si ifra hvis du finner deg et nick da eller bruk det du skrev under her. Jeg kommer til å bruke det jeg signerer med i denne tråden.

Så får vi følge med på hverandre. Har du barn fra før?

Jeg har en voksen gutt og ei tenåringsjente :-)

Gjest anonym inntil videre..

Hei :-)

Ja sjansen for at vi skal bli gravide er bortimot halvert nå i vår alder. Det går raskt nedover etter at man har passertet 35 sier ekspertene.

Mange variasjoner der, som med alt annet. Vi er alle forskjellige, og heldigvis for det.

Jeg sier tvi tiv til deg - men du, si ifra hvis du finner deg et nick da eller bruk det du skrev under her. Jeg kommer til å bruke det jeg signerer med i denne tråden.

Så får vi følge med på hverandre. Har du barn fra før?

Jeg har en voksen gutt og ei tenåringsjente :-)

Hei!!

Skal komme ut av skapet dersom det slår til, jeg! Skal følge med nicket ditt! Lykke til så lenge!

• 1 måned senere...

Annonse

Hei jenter! Jeg er også "gammel prøver", dvs snart 39 :-) Så gøy å se at vi er flere eldre som prøver!

Jeg er samboer, med en voksen datter fra før, og vi har nå endelig bestemt oss for å prøve å få et barn sammen.

Sjansen er vel mye mindre for at vi skal bli gravide som våre yngre medsøstre, men samtidig er det jo kjempemange jenter rundt meg som er på min alder (og eldre) som enten er gravid eller nettopp har fått en liten en.

Så vi får krysse fingrene, og følge med hverandre!

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...