morsan Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 Nå gjør jeg som Aftenposten og bruker en sleip overskrift!! ;-) Dog hakket bedre, ettersom jeg putter "DANSK" i parentes....;-) Jeg skvatt da jeg så overskriften på denne artikkelen, og klikket på den bare fordi jeg trodde at bokutgivelsen 21. jului ville bli forsinket. Så var det bare en artikkel om forsinkelse av den danske _oversettelsen_!!! Sleipe triks for å få folk til å lese artikkelen! Kanskje de ansatte i A-postens nettutgave får lønn basert på antall klikk på artiklene deres? ;-) http://www.aftenposten.no/kul_und/litteratur/article1847014.ece 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 Åh herlighet, tenk å skremme folk sånn, da! Jeg gir vel blanke i den danske oversettelsen, så lenge den engelske kommer til tiden. *prøver å puste rolig igjen* 0 Siter
morsan Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Skrevet 20. juni 2007 Åh herlighet, tenk å skremme folk sånn, da! Jeg gir vel blanke i den danske oversettelsen, så lenge den engelske kommer til tiden. *prøver å puste rolig igjen* Ja ikke sant?!! Fysjom A-posten!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.