Gå til innhold

Samboerens venner

Gjest forvirret, frustrert og fortvilet

Anbefalte innlegg

Hvordan hadde dere reagert om dere oppdaget at samboeren har flere venner som du aldri har hørt om, langt mindre truffet. Venner av begge kjønn som h*n har pleid omgang med i løpet av samboerskapet, men som aldri har blitt nevnt. Hadde du sagt noe om du oppdaget disse vennene ved en tilfeldighet? Hvorfor vil h*n ikke innlemme meg i disse vennskapene?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/279153-samboerens-venner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fresa Fantastika

Hvorfor de ikke er nevnt må du spørre ham om. Jeg har flere venner av begge kjønn min mann ikke kjenner, men jeg holder dem ikke hemmelig. Allikevel snakker vi lite om dem, for det blir ikke til at han spør etter dem eller, eller jeg forteller så mye, siden han ikke har møtt dem. Om du skal være forvirret, frustrert og fortvilet kommer vel an på om han nå er villig til å fortelle deg om dem og la deg møte dem? Du får foreslå at du får bli med neste gang de møtes?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/279153-samboerens-venner/#findComment-2250075
Del på andre sider

Hvorfor de ikke er nevnt må du spørre ham om. Jeg har flere venner av begge kjønn min mann ikke kjenner, men jeg holder dem ikke hemmelig. Allikevel snakker vi lite om dem, for det blir ikke til at han spør etter dem eller, eller jeg forteller så mye, siden han ikke har møtt dem. Om du skal være forvirret, frustrert og fortvilet kommer vel an på om han nå er villig til å fortelle deg om dem og la deg møte dem? Du får foreslå at du får bli med neste gang de møtes?

Jeg har spurt hvordan han har hatt det når han har vært å truffet venner. Hvordan det går med vennene og sånn. Noen av dem kjenner jeg jo. Han kan f.eks ha truffet Per og Kari, som jeg kjenner fra før, samtidig som Nils, Johan og Hanne har vært til stede. Alle har vært venner lenge før jeg kom inn i bildet, men de tre sistnevnte har aldri blitt nevnt for meg.

Jeg syns det er merkelig fordi jeg er jo stolt av samboeren min og vil at vennene mine skal få hilse på ham. Derfor skjønner jeg ikke hvorfor jeg ikke hører om noen av hans venner. Jeg vet ikke engang om de vet om meg! Noen av dem vet jeg har vært på besøk hjemme hos oss, men da har jeg vært bortreist.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/279153-samboerens-venner/#findComment-2250315
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...