Gjest mynona19 Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 jeg har hatt et problem med å komme ordentlig på do- og er derfor alltid oppblåst. jeg har hatt dette i 13 år eller noe, hva kan dette være? Jeg har før vært til forskjellige leger, og brukt medisiner og clyster osv. men ingenting hjelper, jeg begynner nå å miste håpet. dette går også utover psyka mi, eller hvordan jeg skal forklare, går hele tiden å tenker på det, og det bare kverner inni hodet mitt, så humøret mitt synker også... ingen tingen hjelper av det jeg har prøvd, tror rett og slett kroppen min har blitt så avhengig av hjelpemiddler selv om det ikke har hjoloe så mye, at den ikke klarer det selv lenger? er dette svaret? jeg vet ikke, jeg er lei av dette, og det er et veldig sårt tema for meg, som er 19 år. har også prøvd magnesium tror jeg det heter, men har heller ikke hjolpe. og div. annet, som jeg ikke husker/vet. kan du hjelpe meg? hva hjelper mot dette? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/279291-mage/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.