Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja, jeg vet ikke helt hvordan mer jeg skal beskrive det... Vi skal i gang med 3. prøveperiode nå. Jeg har de siste to mnd sjekket livmortappen litt (www.pernille.info), og kjenner at jeg har en liten kul eller klump ytterst på den. Jeg kjenner det fordi tuppen på tappen da blir litt skjev på en måte. Det er ingen klart definert klump eller kul, mer som en liten forhøyning/liten hevelse på venstre side av enden av tappen. Dette var vanskelig å forklare gitt! Jeg kan godt kjenne åpningen på tappen likevel, så det virker ikke som det sperrer...

Jeg har hatt ustabil syklus i et par år som har utartet seg ved at jeg har hatt mellomblødninger og varierende lengder på syklus. Siste halve året har dette normalisert seg. Syklusen variere fremdeles med mellom 28-33 dager, men dette tror jeg er normalt. Ellers ingen plager eller vondter!

Men, er dette normalt? Kan det være en cyste? Bør jeg få det sjekket opp? Kan dette forhindre en graviditet?

Hvis jeg skal få det sjekket opp, får man da henvisning til gynekolog fra fastlegen? Jeg trives veldig godt med fastlegen min, og har brukt han og snakket en del med han når jeg en periode var psykisk nede- derfor føler jeg det er rart å bruke han til gynekologisk undersøkelse...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/279358-liten-klump-p%C3%A5-livmortappen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...