Gjest Kaysah Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Jeg er en jente på 24 år som har vært sammen med min kjære i snart 2 år. Jeg synes vi har fantastisk sex, og han gir meg alltid orgasmer. Imidlertid hviler problemene på hans side. Han får ikke orgasme! Vi prater åpent om dette, men vet ikke hva vi skal gjøre. Han får utløsning, det kommer sæd, og han blir alltid hard og klar for meg. han sier selv at han alltid er på vei "mot toppen" men at utløsningen kommer uten noen følelser. dette er frustrerende for begge parter, jeg vil så gjerne at han skal få orgasme også. han har til tider slitt med dårlig selvtillitt og har en vanskelig tid bak seg, både med familie og tidligere forhold. Kan dette være psykisk? kan det være noe dypere enn bare det fysiske, kan det være at ahn helt ubevisst ikke "lar seg selv" få orgasme? Vi har prøvd alle mulige typer sex, og han liker godt at jeg suger han. han sier selv det er deilig, men at han ikke oppnår den store orgasmen. Hva skal vi gjøre? Dette er fryktelig tungt for meg, kanskje mer for meg enn han.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/279456-utl%C3%B8sning-uten-orgasme/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gro Isachsen, Sexolog Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Det er mange som sliter med å nyte orgasmen, ganske mange siden de bruker så harde tak når de onanerer, at det er vanskelig å gjenta under et samleie. Dersom det stemmer, anbefaler jeg at han for framtiden onanerer med mindre kraft og i en saktere rytme. Den enkleste måten å få til en endring er ofte å skifte hand når han onanerer. Det kan dessuten være han har problemer med å ta fram urmannen. Den dyriske, ukontrollerte urmannen er ganske framtredende, særlig i platåfasen, like før en utløsning. For at urmannen skal ha gode vilkår, må han tørre å gi slipp på kontrollen og tørre å vise all sin nytelse. Om han er anspent og prestasjonsorientert, eller blir opptatt av å kjenne etter om orgasmen ikke snart skal komme, da kommer den dessverre ikke. Prøv å ikke legge vekt på om han får orgasme eller ikke, over en lang periode. Parallelt bør han prøve å legge om onanimønsteret, om hypotensen over stemmer. Så vil jeg tro det går bra etter hvert. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/279456-utl%C3%B8sning-uten-orgasme/#findComment-2255962 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.