Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har vært sammen med en fyr i snart ett år. Nå sier han at han ikke har lyst lenger. Det har ingen ting med meg og gjøre. Han sier han har vondt på begge sider " der hvor bena begynner" og at dette er årsaken. Dette har vart nå i tre måneder. Det jeg lurer på er om dette kan være sant eller om det kan være andre årsaker til at han ikke har lyst? Videre når vi prater om det at han er lite flink til å vise følelser, sier han at når min sønn( ikke hans) er så umulig, så " ødelegger" dette alt. Kan dette også være årsaken til at han ikke vil? Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/27954-n%C3%A5r-han-sier-han-ikke-ha-lyst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mislykket

Du sier at du er sammen med en som ikke kan vise følelser? Ja, ja... da går det ikke alltid så bra. Tydelig at dere ikke kommuniserer så bra.

Men er dette med sex så viktig for deg? Er det ikke andre måter dere kan vise at dere er glad i hverandre på?

Det er jo ikke uvanlig at en mann mister lyst på sex... men dette er visstnok vanskelig for kvinner å godta. Om denne mannen viser at han er glad i deg på andre måter... synes jeg du skal være glad for det.

Lykke til!!!

Solveig Vennesland, Familierådgiver

Hei!

Når du nå har tatt fatt i problemet (hans manglende lyst), vil jeg oppfordre deg til å fortsette med å være åpen overfor din partner.

Kanskje smertene hans i underlivet burde undersøkes? Vil ha gå til lege?

Det kan også være en sammenheng mellom hans forhold til din sønn og lysten til nærheten til deg.

Tror du at din sønn kommer imellom dere to voksne? Kan dere diskutere hvilken plass barnet skal ha? Og hvilken rolle har din partner overfor din sønn?

Jeg håper du vil finne mer ut av forholdene ved å ta intiativ til å snakke sammen med partneren din om disse spørsmålene.

NB.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...