Gjest Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Hei! Jeg er mann på 26 år og jobber som skogsarbeider. Jeg har det siste året har vært mye plaget med rennende nese. Har prøvd forskjellige nesesprayer som legen har anbefalt og også Zyrtech og andre tabletter mot allergi. Merker også at jeg har blitt slappere. Sover lenge og dårlig og er mye irritert og har mye hodepine (nesten hver dag). For et halv års tid siden begynte jeg også å få store smerter i skuldre og nakken, og helt frem mot brystet. Smertene kommer og går. Spesielt ille om jeg er fysisk aktiv. Og det er jeg vant til å være. Jeg er blitt sykemeldt, og henvist til fysioterapeut, med mistanke om skiveprolaps i nakken, men jeg har lest litt om flått, da jeg får veldig mye flått i jobbsammenheng og lurer på om det kan være det? Tror du det? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/279679-fl%C3%A5tt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.