Gå til innhold

Vondt i begge knær

Anbefalte innlegg

Nullskattesnyter

Den siste måneden har jeg hatt vondt i begge knær. Det startet med vondt i det venstre kneet. Så, etter et par uker, fikk jeg også vondt i det høyre kneet. Smerten oppstår når jeg bøyer knærne med belastning, f.eks. når jeg går ned på huk og reiser meg opp igjen. Det er ingen smerter når jeg strekker beina ut. Men dersom jeg f.eks. sitter på min kontorstol, med beina i 90 grader, kjenner jeg smerten litt. Uansett kjennes det best når jeg får belastning på knærne. Smerten sitter ved den øvre delen av kneskålene. Smerten er altså ikke på sidene av knærne. Jeg har ingen problemer med å bøye eller strekke ut knærne. Men smerten er stor når jeg går i trapper eller bratte bakker. Når jeg går på flatmark kjenner jeg ingenting. Hva kan dette være? PS: smerten i venstre kne oppsto uten noen spesiell belastning. Smerten i høyre kne oppsto såvidt jeg husker etter armtrening med 20-kilos vekter.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/279795-vondt-i-begge-kn%C3%A6r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...