Gjest ungmor 27 Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Hei! Jeg har hatt diabetes siden 1992, og opplevde i 2004 å miste synet. Ingen vet hvorfor, men noen antar det er diabetesen siden de ikke finner annen årsak. Siden den gang har det ballet på seg.. Hadde et svært tøft svangerskap med oppkast ca 10 gng hver dag, og måtte til slutt gjennom et haste-keisersnitt pga svangerskapsforgiftning. Nå er jeg DAGLIG plaget med sterkt hodepine, og kvalme. Men kvalmen er stort sett bare om morgenen. Jeg er sliten, og sover dårlig. Har fått angst og depresjon. Har også diare i gjennomsnitt 3 dager pr uke. Er dette normalt? Har tatt opp dette med hodepinen, kvalmen og diareen 4 ganger med fastlegen nå, men han fleiper det liksom bare bort - eller jeg føler ihvertfal at han ikke tar det seriøst. Han sier at at tror alt har sammenheng med overvekt, diabetes og angst. MEN kvalmen og hodepinen fikk jeg jo FØR depresjonen kom. Jeg er redd for livet mitt, og ønsker å bli tatt på alvor. Vet du hva som feiler meg? Og synes du jeg bør bytte lege? Problemet da blir bare at jeg må ut av bygda men... PS! Jeg er IKKE gravid, og har akkurat nå hba1c på 8. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/279864-stadig-sykdombytte-lege/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.