Gå til innhold

Alternativ til FOTOKNUDSEN??

Anbefalte innlegg

Jeg er så forbanna at jeg GRINER her jeg sitter - har holdt på i 3,5 timer her med å overføre bilder og legge bilder til bestilling - og hva skjer?? Jo, jeg logges ut midt under overføring av bilder fordi dette tar for lang tid.. Og mister alle de forbanna bildene jeg har lagt til bestilling!

3,5 timer til ingen nytte!!!

Har aldri vært helt fornøyd med Fotoknudsen sine nettsider, de er utrolig lite brukervennlige, så jeg ønsker meg tips til andre sider der jeg kan legge inn bilder og bestille fra.

Og dere kan tro jeg har skrevet klagemail, men hva hjelper det.. fy faen så forbanna jeg er... Har ikke tid til å holde på med det her!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/279920-alternativ-til-fotoknudsen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vær obs på at bildene dine kan ha gått gjennom likevel! Jeg ringte Fotoknutsen etter å ha prøvd forgjeves to ganger - det viste seg at begge gangene hadde bestillingen faktisk gått gjennom (på de samme bildene) og det var med nød og neppe de gikk med på å kansellere den ene bestillingen.

Annonse

Vær obs på at bildene dine kan ha gått gjennom likevel! Jeg ringte Fotoknutsen etter å ha prøvd forgjeves to ganger - det viste seg at begge gangene hadde bestillingen faktisk gått gjennom (på de samme bildene) og det var med nød og neppe de gikk med på å kansellere den ene bestillingen.

Nei, jeg kom aldri så langt som til bestillingen, for plutselig var handlekurven tom. :-(

thuva1365380402

Ikke fotolabo! De brukte 17 dager på å fremkalle noen få bilder + en forstørrelse for meg. digitalfoto (?) bruker 3-4 dager på samme.

Ja, da har vi opplevd forskjellig med Fotolabo. Vi bestilte nylig 700 bilder fra Fotolabo, og vi hadde bildene i postkassa etter 2 dager. Så det synes jeg er kjapt for så mange bilder.

Gjest lykke til

TV2 hjelper deg har årlig tester av digitale fremkallinger, jeg legger ved linken her til deg, så ser du hvem som vant iår :)

Det er forskjellige vinnere år for år, i år var det faktisk Elkjøp som vant.

http://www.nettavisen.no/hjelperdeg/tester/lydogbilde/foto/article974939.ece

Ja, da har vi opplevd forskjellig med Fotolabo. Vi bestilte nylig 700 bilder fra Fotolabo, og vi hadde bildene i postkassa etter 2 dager. Så det synes jeg er kjapt for så mange bilder.

Jeg måtte til og med purre på mine bilder den gangen, så aldri mer fotolabo for meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...