Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Isoleucin

Jeg har vært så bekymret i flere år over at jeg ikke ville få igjen mensen dersom jeg sluttet på pillen. Jeg lurte på om jeg fortsatt ville fungere som kvinne. Jeg har gått på pillen i over 8 år, og var bare 16 da jeg begynte. Jeg kan huske at det gikk flere måneder mellom hver mens!

Så jeg har da lurt på om jeg faktisk er fruktbar, om jeg kom til å kunne få barn, for det er noe jeg ønsker meg over alt i verden! (høres klissete ut, men det er sant!)

Men nå har jeg litt ufrivillig hatt en pause på pillen, fordi jeg gikk tom for piller, og har en meget utilgjengelig lege (kan kun ringes den tiden på dagen da jeg har det absolutt mest travelt på jobb, så jeg glemmer det til langt ut på ettermiddagen! :-(

Så jeg tenkte at da kunne vi bruke annen prevansjon, og vente og se om jeg fikkk mensen tilbake og begynne på pillen igjen da. Og jammen ta kom den ikke! Det tok 1,5 mnd, men nå har jeg for første gang på over 8 år en ekte mens! :-) Og det tolker jeg bare som om at jeg har hatt eggløsning og at det kommer jeg til å få igjen når vi om forhåpentligvis ikke så alt for lang tid bestemmer oss for å prøve å få barn. :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/279962-jeg-fungerer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...