Gjest svupsi Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Hei Nina! Jeg er en kvinne på 25 år som har hatt vondt i halsen og ørene i ca en uke. I går var jeg hos min egen lege, som kunne konstatere at det ikke var hals-/ørebetennelse. Han er min nye fastlege, så det var mitt første møte med han. Når han merket på min hals, spurte han meg om jeg alltid er sånn litt hoven på halsen, eller om jeg vet om jeg har struma? Det har jeg aldri før fått vite av noen leger, og jeg har og blitt sett av en ØNH-lege da jeg fjernet mine mandler for mange år siden. Vi snakket ikke mer om det, men jeg ble meget betenkt etter dette, og er nærmest søvnløs. Har også vært på¨nett og lest om struma. Har du et godt råd? Jeg har alltid tenkt at jeg har en litt "tykk" hals selv om jeg selv er av normal størrelse, men det er ikke noe man legger merke til. Ikke engang min kjæreste synes min hals er tykk. Lurer på om jeg er blitt fullstendig paranoid her, eller om jeg burde oppsøke en lege. Er det viktig å få behandlig? Har lest man kan få problemer med å lukke øynene. Hjelp! Hilsen meget fortvilet kvinne. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/280037-struma/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.