Gå til innhold

Klamydia, kan det være det?

Anbefalte innlegg

Gjest mann med svie

Jeg har de siste dagene hatt en liten tendens til svie ytterst i urinrøret. Også litt kløe.

Kona har også slitt med svie, urinveisinfeksjon tror hun. Også litt uvanlige blødninger.

Jeg har ikke hatt sex med noen andre på over seks år, så det er vel ikke mulig å ha med seg smitte uten å merke noe i så lang tid? Hvordan er det mulig å få evt. klamydia så lenge etterpå?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/280040-klamydia-kan-det-v%C3%A6re-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ikke noen ekspert, men

Hvis det svir og klør, kan det rett og slett være en sopp infeksjon.

Det er ingen kjønnsykdom, og den kan komme å gå litt uten noen egentlig god forklaring.

Siden dere begge plutselig har symptomer, kan det tyde på dette.

Kjøp Canesten krem og evt stikkpiller reseptfritt på apoteket. Behandlingen virker omtrent med en gang hvis det er en sopp infeksjon.

Det virker lite trolig at man kan gå med en sykdom i 6 år og plutselig få symptomer. Jeg vil tro at man enten får symptomer ganske fort, eller at de ikke kommer i det hele tatt.

Jeg vet ikke så mye om hvordan Klamydia merkes hos menn. Men kvinner får ikke alltid noe særlige symptomer, og kan derfor gå lenge med sykdommen uten å vite det. Så ofte er det rutinekontroll hos gynekologen som avslører Klamydia hos kvinner.

Gjest Vekten87

man kan ha klamydia i flere år får det merkes, det er det som gjør det så skummelt. men dette høres for meg ut som sopp.. les på nettet og finn ut hva det kan ligne på. og gå til legen så fort som mulig.. det er bare en urinprøve ( ta av morgen urinene, i et sterilt glass. kok det.) gi det på labaratoriet hos legen og si hva du vil at de skal se etter.. fort gjort :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...