Gå til innhold

bytte innlegg?

Anbefalte innlegg

Gjest harde pupper

Jeg fikk lagt inn saltvannsproteser for to år siden. De ble harde allerede første - andre uken etter operasjonen. Jeg har ikke vært på etterkontroll. Jeg ble aldri innkalt, de sa jeg kunne bestille time selv etter et halvt år til et år. Da jeg ringte hadde de ferie, klinikken var stengt i to måneder. Etter dette har jeg kvidd meg for å ringe, siden jeg vet jeg bør re-opereres. Er redd for smerter.

Må jeg betale full pris for å fjerne, eventuelt bytte proteser? Jeg synes de ble unaturlig store, selv om legen sa det var tull å legge inn så små proteser. Om jeg velger å bytte, vil jeg ha mindre. Husker ikke størrelsen, men det vet legen.

Hvor lenge må jeg vente med å legge inn nye proteser etter å ha fjernet de jeg har? Eller kan dette gjøres i en og samme operasjon? Har jeg noen rettigheter (økonomisk) siden brystene er steinharde?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/280185-bytte-innlegg/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest livinggod

Hei.

Jeg skal legge inn silikon i brystene mine nå til høsten. Der har jeg fått beskjed om at dersom ikke ønsket resultat blir til, så skal jeg fint kunne endre det uten ekstra kostnader. Dette gjelder på Fornebuklinikken, jeg vet ikke hvor du gjorde operasjonen, men det stemmer nok at det er visse garantier du har også. Det skulle du da fått beskjed om på forhånd. Du har vel kanskje fått hard kapsel. Det danner seg et slags arrvev rundt protesen, som strammer og gjør brystene harde, jeg tror å mene at det skal gå over etter hvert. Men også at det er god nok grunn til å få dem byttet uten ekstra kostnad dersom de ikke endrer seg. Fornebuklinikken har stengt i hele juli måned, det kan jo hende det gjelder flere klinikker.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/280185-bytte-innlegg/#findComment-2259662
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...