Gå til innhold

Motetips -hjelp!

Anbefalte innlegg

Gjest frustrertefrua
Skrevet

Har kjøpt meg noen kjoler/overdeler som har et slags "bånd" i sidene, disse skal knyttes bak har jeg forstått, men de er så lange.... er det meningen å vikle de først rundt fremme og så knyte bak? Og skal det være sløyfe?

Gjest Vekten87
Skrevet

har du en nettside hvor de har lignende? skal kanskje bak på ryggen i en knute? hvis de er veldig lange så er det ikke sikkert de skal være på siden, men jeg vet ikke. klarer ikke å "se" den i hode.. :)

Gjest togli
Skrevet

Når de er såpass lange er det ofte meningen at de skal surres to ganger rundt midja di. Jeg synes det er pent når du lager en liten sløyfe (selve sløyfa må være liten og båndene litt lange) på den ene siden av magen (ca 5-10 cm fra siden mot midten av magen). Du trenger ikke ha sløyfe heller, men knytte en litt løs dobbelknute uten sløyfe.

• 3 uker senere...
Gjest frustrertefrua
Skrevet

har du en nettside hvor de har lignende? skal kanskje bak på ryggen i en knute? hvis de er veldig lange så er det ikke sikkert de skal være på siden, men jeg vet ikke. klarer ikke å "se" den i hode.. :)

De må være bak regner jeg med da, det er brede bånd, som begge er festet på hver sin side av kjolen. På ene kjolen så det litt stilig ut at jeg først tok den foran og festet resten bak i en knute. Den andre var fin når jeg knyttet alt bak til en sløyfe med langt etterheng. Er det sånn det skal være?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...