Gå til innhold

nedsatt følelse i ansiktet/hals ved kyssesyken?

Anbefalte innlegg

Gjest beib1

nedsatt følelse i ansiktet/hals ved kyssesyken??

nå har jeg vært syk leeeenge...det begynnte med vondt i halsen før 17 mai,så var jeg på fest,drakk ikke mye,men ble skamsyk,lå og spydde i 2 døgn og fikk ikke i meg væske eller mat og ble veldig uttørket...så klikket nyrene,fikk nyrebekken bett og startet på antibiotika...ennda så plaget halsen meg...så da jeg var ferdig med kuren dro vi til danmark,lå itelt og det var ett jævlig vær...og etter 2 dager med kraftige frostannfall,kliss vått telt så dro vi hjem,jeg begynnte på nytt med samme kuren med antibiotika mot halsbett,legen faxet resept til campingplassen.

denne hadde ingen effekt,har hatt vituslu ngebett og er tett som ett fly i pusten... legen mener at det er ett virus og sa at det ikke var noen medisin mot det. og han tok kyssesyken test og det viste seg at jeg har kyssesyken...det kan jo forklare det meste da...men så fredag så begynnte jeg og miste følelsen i deler av ansiktet akkurat som tannlege bedøvet og så i dag er det også nedover halsen....det er ubehagelig...har dette noe med kyssesyken og gjøre?har også vondt i magen oppe ved ribbebeina på venstre side,så jeg kan ikke ta paracet for jeg er redd for at det er leveren og jeg får ikke svar på leverprøvene før i morgen...

kan dette være psykisk?altså miste følelsen i ansiktet og halsen?dette er noe man kan se også ,ikke bare noe jeg føler...og når jeg smiler så ser det helt merkelig ut..den kom gradvis og ikke kommet av at den delen av hodet har ligget i press i sengen eller noe...

har vært mega stresset i det siste og masse styr med samlivsbrudd,flytting og masse rot...ikke sovet så mye og kroppen føles helt merkelig ut...

har feber hele tiden,men den varierer mye pga mye frostannfall og så svetting.

crp var på 10 på fredag ,altså bra.

orker ikke mat og har ikke energi til noe.

nå ligger jeg helt slaktet på sofaen og orker ikke gjøre noe.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...