Gå til innhold

Prevesjon og sånn!!

Anbefalte innlegg

Gjest Jenta123

Hei jeg er ei jente på 28 år som er i forhold og greier. Jeg lurer på en ting.. Jeg går på loetta 28 p piller .og da utsatte jeg den i 3 dager , tok 3 rosa og så begynte jeg på de hvite. Men menstruasjonen har liksom ikke kommet . tror kanskje jeg har glemt av en tabelett på forrige brett , Men jeg tok nesten pillen dagen ettepå da .Og det har jo liksom gått bra i alle år før.. Men jeg sliter med stress og sånn nå da , Så jeg lurer på om har kanskje noe med det og gjøre .For jeg føler jo meg ikke noe uvell da ..Og så har jeg vært på sjukehus og hatt et lite inngrep og vært på rehabilitering og trent og masse og greier..Og det er ikke slikt jeg gjør til vanlig da.. så jeg lurer på om det kan være noe innvirkning med det? Eller hva tror dere årsaken kan være til at den ikke kommer? Hilsen en stressa person

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/280400-prevesjon-og-s%C3%A5nn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nina Lindstad, spesialist i allmennmedisin

Det hender at en menstruasjon uteblir uten at noe er galt, særlig etter endringer i rutine; sykehus-opphold etc. men for sikkerhets skyld kan du vel spandere på deg en svangerskapstest..Ta kontakt med fastlegen din for en gynekologisk sjekk dersom du ikke kommer inn i rytmen igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...