Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest hus123

Er det mulig å tilgi grov utroskap. 9 årlig forhold uten barn, gift i 5. han har stått i med 2 strippere, og samtidig prøvd å gjøre meg gravid. Holdt på i en 3 mnd tid bak min rygg. Jeg oppdager dette,og kjøper meg leilighet. Før det så gjør han ikke noe for å få meg overbevist, han tar likesågodt og treffer disse igjen. Han sa at jeg hadde jo sagt jeg skulle gå fra han . dagen kommer hvor jeg forteller j har kjøpt leilighet. Nå flytter jeg inn i morgen. Han gråter hele tiden, og sier han er så lei seg osv osv. det er vondt å se, men jeg vet at fornuften bør seire, for slike som han tenker jeg, de er det ikke håp for. Og at jeg selv kommer til å bli ødelagt om jeg blir hos han, evig sjalu og usikker. For ikke å snakke om at jeg ikke kommer til å klare å ha et sex. Forhold. Samtidig så skulle jeg så inderlig ønske det kunne latt seg gå, men ærlig talt, sånt har jo historien vist seg gang på gang at en gang utro alltid utro….d har ikke gått opp for han før nå hva som har resultert i hans utroskap, at jeg faktisk går…jeg syns det er temmelig rart at han ikke prøvde på å overbevise meg da jeg oppdaget hans affære, at han ikke smidde mens jernet var varmt liksom….skjønner meg ikke på han. Hvorfor går det opp for han først nå? ER det i idet hele tatt noe håp for oss?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/280430-utroskap/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...