Gå til innhold

Hvordan vite om man kan stole på kjæresten?

Anbefalte innlegg

Gjest glomma jenta

Jeg har vært på festival sammen med en gjeng venner og bekjente. Der er det selvsagt mye festing og fyll, og det som forundrer meg er hvor opptatte mange av guttene er av å få seg noe når de er på en slik type tur. Dette gjelder ikke bare de single guttene, men også mange av dem som har dame. Han ene skal til og med gifte seg, har vært sammen med henne lenge, men er utro hvert år på disse festivalene.

Jeg regner med at dama hans stoler på ham, at de har et ok forhold (jeg kjenner ikke henne, og heller ikke han så godt) så hun stoler sikkert på ham. Fullstendig uten grunn... Han har jo sex med opptil fler hvert år, og han har sikkert annledning til å være utro ellers også. Men på slike feste turer så er det jo litt sånn at det som skjer der blir der.

Derfor lurer jeg på hvordan man skal kunne stole på en kjæreste, jeg stoler jo på min og tror ikke han ville vært utro mot meg, samtidig ser jeg jo hva som skjer med andre. Kanskje hadde min også vært slik om han dro alene, selv om vi har det fint og jeg ikke mistenker noe?

Jeg begynner nesten å bli fristet til å tenke at å dra på slike greier gjør man ikke uten partneren, for da kan det meste skje, (er lettere å være utro der enn til vanlig, med fyll og mange "billige" fulle damer..). Men man kan jo ikke nekte noen det heller. Men man får jo heller aldri vite hva som har skjedd der, regner ikke med han sier ifra om damene han knullet...

Hva skal man gjøre, og hvordan skal man tenke? Så lenge man har det bra skal man da stole blindt på sin kjære? Kanskje han i dette eks ikke har noe særlig bra forhold, men hvorfor skal de da gifte seg...?

Fatter ikke hvorfor det skal være så stas å ha sex med andre enn partner jeg...

Fortsetter under...

petter smart

Jeg har vært på flere fylleturer med kompiser og verken jeg eller noen andre var utro.

Det avhenger nok mer av personen enn omstendighetene. Enkelte er ikke av den trofaste typen. Har selv vært sammen med jenter jeg ikke har stolt på, med god grunn. Dersom du stoler på kjæresten din og ikke har noen grunn til å mistro han så er han neppe utro. Og er han av den utro typen så hjelper det ikke hva du gjør. Han kan like godt være utro når han er hjemme.

Du må nok bare stole på han, ellers har ikke forholdet noen framtid.

Gjest glomma jenta

Jeg har vært på flere fylleturer med kompiser og verken jeg eller noen andre var utro.

Det avhenger nok mer av personen enn omstendighetene. Enkelte er ikke av den trofaste typen. Har selv vært sammen med jenter jeg ikke har stolt på, med god grunn. Dersom du stoler på kjæresten din og ikke har noen grunn til å mistro han så er han neppe utro. Og er han av den utro typen så hjelper det ikke hva du gjør. Han kan like godt være utro når han er hjemme.

Du må nok bare stole på han, ellers har ikke forholdet noen framtid.

Det her dreier seg ikke om meg og mitt forhold egentlig, som sagt stoler jeg på min.

Men sånn generelt, de som er utro, har vel i de fleste tilfeller partnere som stoler på dem de også, ikke sant? Ellers ville de vel ikke vært sammen?

Skjønner du hvor jeg vil? Har man en partner som er av den utro typen så for det første fortsetter man vel ikke å være sammen med denne, eller gifter seg med denne, og for det andre så ville man jo ikke stole på en slik person. Men damene til disse guttene jeg snakket om vet ikke at de ikke kan stole på sine menn, og det er vel egentlig ett generelt problem. At i de aller fleste tilfeller så stoler man bare på partner, selv om denne kanskje er utro opptil flere ganger.

Jeg tror ikke noe på at alle som er utro har en partner som ser på dem som den utro typen og derfor ikke stoler på dem i utg punktet.

Det her dreier seg ikke om meg og mitt forhold egentlig, som sagt stoler jeg på min.

Men sånn generelt, de som er utro, har vel i de fleste tilfeller partnere som stoler på dem de også, ikke sant? Ellers ville de vel ikke vært sammen?

Skjønner du hvor jeg vil? Har man en partner som er av den utro typen så for det første fortsetter man vel ikke å være sammen med denne, eller gifter seg med denne, og for det andre så ville man jo ikke stole på en slik person. Men damene til disse guttene jeg snakket om vet ikke at de ikke kan stole på sine menn, og det er vel egentlig ett generelt problem. At i de aller fleste tilfeller så stoler man bare på partner, selv om denne kanskje er utro opptil flere ganger.

Jeg tror ikke noe på at alle som er utro har en partner som ser på dem som den utro typen og derfor ikke stoler på dem i utg punktet.

Jeg er helt enig med deg, og det er gode spørsmål du stiller. Utroskap på festivaler og denslags er dessverre nokså vanlig. Og jeg tror du har rett når du sier at partnerne stoler på dem og ikke har mistanke. Sannsynligvis får de aldri vite noe heller.

petter smart

Enkelte er kanskje rørende naive og tror det beste om kjæresten sin, til tross for mange bevis for det motsatte?

Jeg har en kompis som er en skikkelig drittsekk mot kvinner. Er utro, forsvinner uten et ord, lyver om det meste. Likevel velger en del kvinner å være sammen med han (enkelte ganger flere om gangen). Da burde de innsett at han var av den utro typen siden alle bevisene tyder på det? Hva de tror og evt hva de håper, vet ikke jeg, men det bør ikke komme som noen overraskelse at han er utro.

Dersom man ikke har noen grunn til å mistro kjæresten sin så tror jeg sannsynligheten for at denne er utro er svært liten. Og man må uansett bare stole på den andre, en kan ikke kontrollere alt den andre gjør.

''Jeg tror ikke noe på at alle som er utro har en partner som ser på dem som den utro typen og derfor ikke stoler på dem i utg punktet.''

Enig med deg.

Annonse

Gjest glomma jenta

Enkelte er kanskje rørende naive og tror det beste om kjæresten sin, til tross for mange bevis for det motsatte?

Jeg har en kompis som er en skikkelig drittsekk mot kvinner. Er utro, forsvinner uten et ord, lyver om det meste. Likevel velger en del kvinner å være sammen med han (enkelte ganger flere om gangen). Da burde de innsett at han var av den utro typen siden alle bevisene tyder på det? Hva de tror og evt hva de håper, vet ikke jeg, men det bør ikke komme som noen overraskelse at han er utro.

Dersom man ikke har noen grunn til å mistro kjæresten sin så tror jeg sannsynligheten for at denne er utro er svært liten. Og man må uansett bare stole på den andre, en kan ikke kontrollere alt den andre gjør.

Jeg tror du tar feil. Dvs at mange som ikke har noen grunn til å mistenke sin partner for noe som helst også blir bedradd i lange baner. Hva slags bedre "kamuflasje" for utroskap enn å være en hengiven og "skikkelig" person slik partnere ser det og så knulle i vei når partneren ikke er der.

Har sett en spørre undersøkelse for menn der de skulle svare hvorfor de var/ikke var utro. Grunnen til at de var det var for de fleste rett og slett anledning, og den største grunnen til ikke å være det var fordi de ikke ville bli tatt. Altså høres det noe håløst ut at en mann skal kunne holde seg i sine egne bukser ute på tur alene...

Selvsagt er også jenter utro, men tror de fleste jenter først er utro når forholdet hanlger, dvs mannen har sjangs til å skjønne at noe er galt. Menn kan være utro selv om de har det topp og er nyforelska virker det som.

Icora Panter

Litt på sporet her da.. men jeg jobber på hotell og jeg blir SKREMT av å se såkalte "lykkelige gifte menn" som møter elskerinner osv. Og hvordn vet jeg at de er gifte? Jo, fordi kona ønsker å snakke med mannen sin av og til.. Jeg har jo tausetsplikt, så kan jo ikke si noe. Så mange av mennene kommer til og med og sier at hvis kona ringer, så må jeg ikke sette over tlf, men si han er ute en tur.... Helt jævlig å vite at han knuller en eller annen elskerinne, mens kona er uviten hjemme.. Men hva er det med slike menn?? De siretr de er lykkelige hjemme. Mrn det kan de da ikke? De må jo hate ektefellen, siden det er greit å såre og nedverge en anne slik. Men det er jo ikke bare menn. En haug med kvinner også.!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...