Gjest Skeptisk mamma Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Hei.. Mitt barns far har nettopp sittet inne i 4 måneder. Et par uker etter han ble satt inn sa han at de hadde oppdaget kreft i spiserøret (han er 25) ved en røntgen han tok pga ryggplager. Tingen er den, jeg tror han lyver.. Og det er utrolig stygt! Hvor lang tid fra de oppdager dette, og til han evt ville måtte inn på sykehuset for å behandle dette tar det vanligvis? Og hva slags almenne tilstand vil han i såfall være i nå da han er syk før behandlingen? Vi har aldri sett noen papierer eller noen ting. Ikke har han sagt noe annet enn at de tar forskjellige blodprøver av han(han har ikke en eneste gang nevnt at de har stukket en slange med kamera ned i halsen på han, jeg leste her at det var vanlig)... Også sier han at han skal operere og at han ikke vet når enda. Dette fant han da ut for nesten 4 måneder siden.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/280513-kreft-i-spiser%C3%B8ret/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.