Gå til innhold

Nedsatt høresel

Anbefalte innlegg

Gjest Mariusau1

Hei, Jeg har siden søndag morgen hatt ca 50% nedsatt hørsel på det ene øret. Jeg våknet og hadde relativt vondt, samtidig som jeg hørte dårligere. Smerten avtok ca 1 døgn senere. Jeg drar da til legen som ser på det og kan ikke finne noe galt, jeg får beskjed om å forsøke nesespray som kan løse opp litt. Han sa det var mulig jeg kunne fått ett virus. Samtidig spør jeg om det vil hjelpe noe med å skylle øret, men det var helt rent og det hadde ingen hensikt. Det er nå 6 døgn siden og jeg hører fortsatt like dårlig, det er ingen smerte, men det er ubehagelig å ikke høre ordentlig. Har du noen formening om hva jeg burde gjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/280664-nedsatt-h%C3%B8resel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...