Gå til innhold

Snoker dere i badeskapene til venner?

Anbefalte innlegg

Gjest millit
Skrevet

Jeg tok min svigerinne på fersken i går - der sto hun og myste inn i mitt badeskap - antakelig for å "låne bind" som hun sa....evt for å sjekke sminke, p-piller eller ikke, kremer etc... Frekt? Det syns jeg, og kunne ikke fallt meg inn å gjøre det hos andre.

Gjør du det? Og hva syns du om at mange gjør det hos deg(garantert)?

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

9

• pekkaline

4

• Mary Poppins

3

• DarkPink

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nei det gjør jeg da aldri! Om noen kikker i mine baderom skaper så finner de neppe noe spennende. Hvordan kan de finne på sånt?? Alt som er lukket av skuffer og skap hos andre, forblir lukket.

Gjest kvinne 46
Skrevet

Har aldri kikka inn i mine venners badeskap. Men hos mi svigerinne har eg gjort det - for å låne bind ;-) Har ingen hemlige eller verdifulle ting i mine badeskap. Det er gøymt på soverommet, som ingen får snoke i.

Kanskje eg skal gå å rydde i badeskapet til eg får besøk :-)

Skrevet

Sheila fant nabokjerringa med nesa ned i skap og skuffer på stua vår.

Jeg skjønner meg ikke på folk. Av og til, vel egentlig som oftest, tror jeg det bare er meg som er normal.

Gjest annlovinda
Skrevet

Jeg titter aldri i skapene på badet der jeg er på besøk, kunne ikke falle meg inn.

Ingen som titter i våre skap heller, for badet vårt er innenfor soverommet vårt, så det er det ingen gjester som bruker. Toalettet som gjestene bruker har et skap som det kun er såpe og toalettpapir i.

Skrevet

Om jeg hadde vært hos noen jeg kjente godt, så kunne jeg nok lett etter bind dersom jeg var på do og trengte dette. Jeg har selv sett inn i skap for å finne mer toalettpapir ettersom det var slutt.

Det bekymrer meg ikke i det hele tatt om noen gjør det hos meg.

Skrevet

Jeg gjør det faktisk avogtil. Lukker opp skapene bare for å se hva de har. Og hadde noen gjort det hos meg, hadde jeg syntes det var drittfrekt =s

Skrevet

Nei det kunne jeg aldri fått meg til å gjøre. Trenger jeg bind eller toalettpapir så spør jeg vertskapet/venner/de jeg besøker.

Nesa mi har ingenting i andres saker å gjøre.

Skrevet

Nei det kunne jeg aldri fått meg til å gjøre. Trenger jeg bind eller toalettpapir så spør jeg vertskapet/venner/de jeg besøker.

Nesa mi har ingenting i andres saker å gjøre.

Du går ut i stua med buksa på anklene og bæsj i rumpa og sier "unnskyld, men jeg oppdaget akkurat at dere er tomme for toalettpapir, kan dere finne noe i skapene?"

Skrevet

Ja, jeg tar gjerne en titt i badeskapene.. Selvsagt er det ufint om en bare er ute etter å snoke og ikke leter etter dopapir. Om noen vil snoke i badeskapene mine så vær så god, er ingen hemmeligheter der. ;-)

Skrevet

Nei jeg gjør ikke det, med mindre jeg sitter på skåla og oppdgaer at det er tomt for papir;-)

Skrevet

Du går ut i stua med buksa på anklene og bæsj i rumpa og sier "unnskyld, men jeg oppdaget akkurat at dere er tomme for toalettpapir, kan dere finne noe i skapene?"

*he he*

Skrevet

Nei, det gjør jeg aldri. Skulle jeg ha behov for å låne bind eller tamponger så spør jeg.

Om noen finner interesse av å gå i mine baderromsskap så finner de lite spennende der gitt.

Skrevet

*lol*

Skrevet

Nei jeg gjør ikke det, med mindre jeg sitter på skåla og oppdgaer at det er tomt for papir;-)

Da roper du vel bare: E æ færdig!!!! ;)

Skrevet

Jeg kikker alltid etter om det er toalettpapir på holderen.

Skrevet

Da roper du vel bare: E æ færdig!!!! ;)

*he he*

Mary Poppins
Skrevet

Nope, det gjør jeg ikke med mindre det ikke er noe toalettpapir igjen. Jeg går aldri på toalettet hos fremmede og plutselig oppdager at jeg trenger en tampong. Da går jeg heller ut i vesken og henter en.

Dersom noen snoker i mine skap ville jeg ikke likt det så veldig godt men det hadde ikke vært noen krise. De som evnt skulle snoket ville ihvertfal fått seg en fin overraskelse - det aller første man ser i mitt skap er en flaske med knallblå vibratorrens gelé;-)

Skrevet

Ta alltid med mobilen på do. Da er det bare å ringe vertskapet om det er tomt for dopapir.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...